AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg er 20 år. Jomfru. Jeg vet at jeg har god tid og alt det der, men jeg vil oppleve det og føler jeg henger litt etter med vennene mine. Derfor har jeg matched og snakket med en skikkelig grei fyr på tinder, han virker som en fin fyr, hvorfor ikke bare gjøre det med han om den tid kommer? Er dette sosialt akseptabelt? 😅 Anonymkode: 0a46b...367
Gjest canacas Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Må det være det? Min første gang er neppe sosialt akseptert heller, men who cares? Det skal ikke inn i potensielle memoarer uansett
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 år. Jomfru. Jeg vet at jeg har god tid og alt det der, men jeg vil oppleve det og føler jeg henger litt etter med vennene mine. Derfor har jeg matched og snakket med en skikkelig grei fyr på tinder, han virker som en fin fyr, hvorfor ikke bare gjøre det med han om den tid kommer? Er dette sosialt akseptabelt? 😅 Anonymkode: 0a46b...367 Synes det er forkastelig. Hooke opp med en fyr på tinder som skal få penetrere deg med tissen sin sånn uten videre? Du bør kun la deg penetreres første gang av noen du er skikkelig glad i. Denne "greie" fyren på tinder kommer til å skampule deg slik at du vil være immun mot puling i lange tider etterpå. Anonymkode: 2458c...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Anbefaler vel ikke Tinder til dette. Her bør det være en du er glad i, i det minste du kan stole på. Har hørt skrekkeksempel fra ei venninne av meg selv om det er flere årsiden, får frysninger nedover ryggen av hva noen kan gjøre. Dater du Tindermannen over tid kan du la han gjøre det, men ikke sånn uten videre. Anonymkode: 2baf3...b5e 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anbefaler vel ikke Tinder til dette. Her bør det være en du er glad i, i det minste du kan stole på. Har hørt skrekkeksempel fra ei venninne av meg selv om det er flere årsiden, får frysninger nedover ryggen av hva noen kan gjøre. Dater du Tindermannen over tid kan du la han gjøre det, men ikke sånn uten videre. Anonymkode: 2baf3...b5e I og med at du er jomfru som du skriver. Anonymkode: 2baf3...b5e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Ikke hør på de andre. Hvorfor må det på liv og død være noen du er glad i og kan stole på? Jeg gjorde som du, møtte en fra Tinder, og begge fikk det vi ville: sex. Glad jeg gjorde det. Lykke til! Anonymkode: 6f17d...28f 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 Vil du at første gangen din skal være med en tinder fyr du aldri har møtt? Da er det vel bedre å gå ut en natt, på en eller annen klubb å bli kjent/snakke med en person du kan se face 2 face og vurdere personen utifra det Anonymkode: aefa2...275 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Min første gang var også en sånn "bare for å få det unnagjort" angrer ikke, men hadde jeg ventet noen år så hadde det vært med min nåværende samboer, og første gang for oss begge. Hadde nok vært mer spesielt, men angrer som sagt ikke. Vil du gjøre det så go for it, gjør det du vil Anonymkode: 277a0...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #9 Skrevet 19. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du at første gangen din skal være med en tinder fyr du aldri har møtt? Da er det vel bedre å gå ut en natt, på en eller annen klubb å bli kjent/snakke med en person du kan se face 2 face og vurdere personen utifra det Anonymkode: aefa2...275 For det er jo mye bedre? En fra Tinder kan hun snakke mer med - edru. Anonymkode: 6f17d...28f 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #10 Skrevet 19. oktober 2016 Første gang er skjelden bra, så gjøre det med en random gjør det enda værre.. Anonymkode: 2889e...d27 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det er jo mye bedre? En fra Tinder kan hun snakke mer med - edru. Anonymkode: 6f17d...28f Ikke alltid det ender så bra: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tinder/slaar-alarm-oekende-antall-voldtekter-etter-tinder-moeter/a/23620183/ Anonymkode: cbcad...a80 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 En gang må være den første. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #13 Skrevet 19. oktober 2016 Han fortjener ikke å være den første som får ha sex med deg. Kan du ikke heller gi denne æren til en som fortjener det? Anonymkode: 20c0c...492 3
Tibbie Skrevet 19. oktober 2016 #14 Skrevet 19. oktober 2016 Ikke gjør det på standaren til pripne kvinner i denne tråden. Hvorfor skal man vente til man finner en man blir glad i? Det kan jo ta EVIGHETER! Og hvorfor må sex være så jævla romantisk? Kan det ikke bare være morsomt og spennende? Jeg synes at du skal slå til Tips; det blir mindre kleint med litt hjelp av alkohol. Siden det er din første gang og siden han er litt ukjent, kan det kanskje være greit med litt hjelp fra "the holy water". Lykke til! Dette kan bli gøy :D 6
Stiigen Skrevet 19. oktober 2016 #15 Skrevet 19. oktober 2016 17 minutter siden, Tibbie skrev: Ikke gjør det på standaren til pripne kvinner i denne tråden. Hvorfor skal man vente til man finner en man blir glad i? Det kan jo ta EVIGHETER! Og hvorfor må sex være så jævla romantisk? Kan det ikke bare være morsomt og spennende? Jeg synes at du skal slå til Tips; det blir mindre kleint med litt hjelp av alkohol. Siden det er din første gang og siden han er litt ukjent, kan det kanskje være greit med litt hjelp fra "the holy water". Lykke til! Dette kan bli gøy :D Takk og pris for at det finnes noen damer som tenker som deg...dessverre bare 1% eller mindre. Av alle damene jeg har truffet det siste året var det bare en som hadde den holdningen, og hun var FANTASTISK. Jeg likte henne ikke mindre fordi hun var rett på sak, tvert om! De fleste damer ser på det som en kjempe big-deal...istedenfor å bare se på det som rå fysisk glede og nyte det. triste greier.
Tibbie Skrevet 19. oktober 2016 #16 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, Stiigen skrev: Takk og pris for at det finnes noen damer som tenker som deg...dessverre bare 1% eller mindre. Av alle damene jeg har truffet det siste året var det bare en som hadde den holdningen, og hun var FANTASTISK. Jeg likte henne ikke mindre fordi hun var rett på sak, tvert om! De fleste damer ser på det som en kjempe big-deal...istedenfor å bare se på det som rå fysisk glede og nyte det. triste greier. Det kan umulig være bare èn prosent De fleste jeg kjenner er/har vært sånn. Vi er kanskje for gamle til å dra på byen for å finne menn for natten, men det er jo ikke bare der man møter nye mennesker Tror faktisk ikke at jeg kjenner noen som "venter på en de elsker". Har noen veldig religiøse venner som er forsiktige på grunn av det, men ikke noe annet.
Kvinne87Rogaland Skrevet 19. oktober 2016 #17 Skrevet 19. oktober 2016 Den første gangen er neppe "en rå fysisk glede". Det er kleint, vondt og ubehagelig - ihvertfall hvis det er med en fremmed! Tilfeldig sex kan være gøy - senere i livet, når man er trygg på sine behov og preferanser. IKKE den første gangen. TS: vil du bare ha sex én gang (som mest sannsynlig ikke blir særlig bra) også gå tilbake til samme tilværelse? Hva blir egentlig forskjellen da? Kanskje bare en ekstra dårlig opplevelse som du angrer på? Det er jo MYE bedre å vente til du finner deg en du er forelsket i, da føles det rett mentalt, og da kan dere ha sex flere ganger og utforske hverandre, og du finner ut hva du liker/ikke liker, og først DA har du god sex. Selv ventet jeg til jeg fikk kjæreste (var 21) og er VELDIG glad for det! 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #18 Skrevet 20. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han fortjener ikke å være den første som får ha sex med deg. Kan du ikke heller gi denne æren til en som fortjener det? Anonymkode: 20c0c...492 Det vet ikke du. Kjenner du henne? Anonymkode: 9c8c7...378
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #19 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg blir litt frustrert over deg. Om jeg hadde villet bli sammen med deg for så å få vite at du nettopp hadde hatt sex for første gang med en random tinerfyr så hadde det vært over for min del. Jeg ville ha følt meg snytt. Hva er det mannen kan tilby deg? Det blir litt som at jeg sier til deg at jeg vil bli sammen med deg og håper du aksepterer at jeg nettopp mistet jomfrudommen min til en prostitiert. Vet at 2 av kameratene mine tenker det samme. Jeg håper i hvertfall dere er like gamle. Det er stort sett de samme guttene som får napp på tinder hver gang så du vet jo hva du går til. Er det ikke bedre å finne en som du vet liker deg? Hva med han som alltid har hatt et crushpå deg? Anonymkode: c9673...258 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #20 Skrevet 20. oktober 2016 Å ha sex for første gang er noe veldig fint og unikt hvis man gjør det med rett person til rett tid. Å ha sex bare for å ha det gjør det ikke mer verdt i vennegjengen. Tenk litt over hvorfor du vil ha sex nå i stede for å vente litt til og se om du treffer en som du vil satse på. Anonymkode: c08e7...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå