AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Hei! Jeg vil gjerne starte videreutdanning neste høst. Må ta Norsk, matte, samf og engelsk til våren. Og "må" få 4er i de fleste fag. Det er 8 eksamen. Jeg er voksen og jobber. Noen som har erfaring med mangen fag? Har eksamen i naturfag og historie i des, starter å lese til de fagene etter det. Anonymkode: 4bedd...3a1
Gjest SuperSonic Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Det blir tøft. Du må være strukturet, ha god studieteknikk og lære å si nei til moro fremover. Du skal ta norsk for 3 år på et halvår, dette er et stort fag som jeg kan anbfeale å ikke lese til selv men betale penger for nett/kveldsstudie. Resten kan du lese deg til, men det blir ikke lett. Jeg holdt meg til 5-6 i halvåret, og norsken kan virkelig drukne deg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg tar matte R, nynorsk, religion og etikk på 1/2 semester samtidig som jeg har mammapermisjon. Neste semester er det gym, spansk (muntlig og skriftlig), historie og sosialkunnskap. Jeg har dog karakter i alle fagene, men må ha 6 i alle for å komme inn på drømmestudiet så tok de fagene jeg visste jeg lett kunne toppe Men det er jobb ja. Anonymkode: 70d68...fba
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Kommer an på. Selv tok jeg norsk, gym,og diverse andre fag som privatist. Jeg avla totalt ti eksamener i løpet av to uker på slutten av halvåret. Jeg jobbet i tillegg tilsammen 140 % også. Eksamener på videregående nivå er veldig enkle. Jeg fikk fem eller bedre på alt. Hvis du gidder å lese gjennom bøkene noen ganger går det helt fint. Anonymkode: c062f...dbd
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Takk for svar! håper dette går.. blir en liten formue i eksamensavgift hvertfall! Anonymkode: 4bedd...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå