AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Det er en fra jobben som jeg er interessert i. Det har gått 8 uker nå fra den dagen jeg så ham. Haha lutt cheesy å si. Men man kan si 6 uker med noe smalltalk. Han er 31 og jeg er 24. Og jeg syns han burde ta et litt bigger move i og med at han er *mann* og siden han har en søster som er like gammel som meg har jeg større forventninger til hvordan han vil oppføre seg på den fronten. Men nok om det, jeg tar også masse initiativ. Vi har hatt intens øyekontakt men samtalene var vørt sykt få fordi hun jeg trodde skulle være min wingman i starten hopper bare på ham så han og jeg får aldri snakket sammen. Min plan B var dermed å snakke med en kompis av meg som kjenner en som er nær venn av ham for å høre om statusen hans osv. Og det ser bra ut. Jeg ha ham ros for gensern her om dagen og siden den innpåslitne kjerringa er borte resten av uken tenkte jeg at idag kunne vært en orntlig bra dag å bli mere kjent på men nei da. Tid er vanskelig og vi jobber i 2 ulike avd.... Konklusjon: Bør jeg sende ham en facebook meld ? Og hva bør jeg skrive ? Anonymkode: 068ca...5ac
lene89 Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Send mld du. Har dere aldri noen pub dag eller noe på den jobben? Kanskje du kunne innført lønningspils? Det er bra move, hvis han er interessert så dukker han opp der.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Vi to drikker ikke Og han meldte seg ut av julebordet fordi han skal utenlands.... vi har ikke adda hverandre på face eller snakke om face . Er det likevel lurt å sende han meld? Er kanskje litt av den stoltheten begge bærer , jeg vet ikke, for min del er det i allefall sånn. Men jeg vt ikke åssen han er som person annet enn at jeg har hørt at han ikke pleier å sjekke opp jenter... men han er sikker på seg selv og snakker helt fint lol.... han er så voksen (det er jeg og da) men den følelsen av å se han dagen etter på jobben blir så klein Trenger inspirasjon da på hva jeg kan skrive til han eventuelt... første gang jeg går tom for ideer. Anonymkode: 068ca...5ac
lene89 Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 mhmm.. litt lettere når man drikker.. Invitere han på kaffe et sted? Kan jo adde han på face, jeg har de fleste jeg jobbed med der. Trenger jo ikke være noe for å adde de på face.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Men da har han full tilgang til min profil med en gang da.... vil på en måte ikke det med en gang.... eller hva... ? Anonymkode: 068ca...5ac
Onar Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da har han full tilgang til min profil med en gang da.... vil på en måte ikke det med en gang.... eller hva... ? Anonymkode: 068ca...5ac Bedre å sende en melding på face på fredagen for eksempel uten å adde han. Mitt forslag på face: Hei Har lite planer i helgen, lyst til å bli med på kafe? Så ta det derifra. Må ikke gå på kafekanKbe set blir en skogstur i stedet for eksempel. Trikset er å ikke låse åpningspørsmålet til et ja/nei spørsmål. Hvis han f.eks sier nei, går ikke på kafe så kan du svare hva med en skogstur eller lignende. Uansett vanskelig å si nei hele helgen for han. Endret 19. oktober 2016 av Onar
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 Hey Onar, takk for innspill! Jeg sendte han en meld nå jeg Jeg tror egentlig den bare blir liggende der hvis jeg ikke forteller han på jobb i morgen at jeg sendte han facebook melding... bør jeg forresten sii det til han på jobb i morra ? Tror den bare blir liggende med mindre han fysisk går inn og sjekker på message requests .. Anonymkode: 068ca...5ac
Onar Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Vent til Fredagen, så har han tid til å svare. Så kan du spørre på Fredagen om han fikk den, også ta samtalen videre derifra. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg sa jeg sendte den allerede igår 😜 ale har tid til å svare alle dager sånn sett... hehe Anonymkode: 068ca...5ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå