Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har så smått begynt å planlegge venninnegaver. Hva hadde dere tenkt om dere f.eks fikk Rose Sløyfe-håndkle, toalettveske og f.eks en god såpe fra Body Shop? Eller Rosa Sløyfe-lys, noen pene servietter og god kakao fra Kremmerhuset? Tenker da til dem som ikke er helt nærmest i venneflokken. Hadde det vært en gave dere hadde likt, eller blir det bare feil?

Anonymkode: 0a7e5...23c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser disse rosasløyfeproduktene ut?

Har du link til de?

Anonymkode: 24699...648

Skrevet

Jeg liker forbruksgaver, så kakao ville jeg blitt meget glad for. Servietter og håndklær har vi skapene fulle av fordi alle har hatt samme tanken før, lys og såpe kan være greiere, men sant å si har vi skap og skuffer fulle med det også. Vi brenner ikke lys så ofte. Pumpesåpe er flott, er det en kunstferdig utformet såpebit som ligger og slimer til benken blir jeg mindre begeistret.

Anonymkode: 40625...120

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har så smått begynt å planlegge venninnegaver. Hva hadde dere tenkt om dere f.eks fikk Rose Sløyfe-håndkle, toalettveske og f.eks en god såpe fra Body Shop? Eller Rosa Sløyfe-lys, noen pene servietter og god kakao fra Kremmerhuset? Tenker da til dem som ikke er helt nærmest i venneflokken. Hadde det vært en gave dere hadde likt, eller blir det bare feil?

Jeg hadde likt det veldig godt! Jeg hadde en godartet svulst da jeg var tenåring, og valgte å operere svulsten ut fra brystet. Så jeg har vært gjennom noen få av de helse-timene som man må gjennom hvis man har brystkreft. Jeg hadde satt veldig pris på det.

Anonymkode: 7ca90...180

• Liker 4
Skrevet

Men hva vi på forumet mener er jo fullstendig irrelevant, det kan jo godt tenkes at dine venninner vil elske det. :)

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave! Det blir liksom en gave med mening som også kan brukes til noe :D

• Liker 2
Skrevet

Rosasløyfe-håndduken er jo også en fin påminnelse om å sjekke brystene sine for kuler i forbindelse med dusjing (etter dusjen) :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt gladere for håndkle, treningsmatte eller handlevognmynt (se her http://nettbutikk.kreftforeningen.no/butikk/rosa-sloyfe/nokkelring/  el.l. (noe som jeg kan bruke), enn et kubbelys (da jeg sjelden brenner stearinlys)

Ps

Denne er også svært populær (les kundeomtalene her: http://nettbutikk.kreftforeningen.no/butikk/rosa-sloyfe/nokkelring/

Nøkkelring med handlevognmynt

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har andre produkter også, men synes ikke de passer helt, men kanskje andre liker dem?

http://nettbutikk.kreftforeningen.no/

Hva passer ikke helt?

Skrevet

Røsansløyfe koppen er kjempe fin. 99kr på kitchen feks. Legg ved en god sjokolade/te. Kjempe fin gave😊

IMG_1603.PNG

Anonymkode: 34241...571

• Liker 6
Skrevet

Sånn generelt sett liker jeg ikke profilprodukter, altså produkter med en prangende logo på. Jeg støtter gjerne en god sak, men jeg vil ikke påminnes den hver eneste gang jeg ser gjenstanden. Oktobervotten ville jeg elsket, og jeg ville brukt den hver dag. Kronisk kald på hendene, hehe. Den ser ut som en helt vanlig, rosa vott uten den iøynefallende logoen. Men den er jo litt dyrere enn hva man gir til perfifere venninner. I fjor kjøpte jeg leker til ungene fra kreftforenngen, flotte leker, og uten logo. 

Kreftforeningen_produkt_17_11_1665110-59

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Røsansløyfe koppen er kjempe fin. 99kr på kitchen feks. Legg ved en god sjokolade/te. Kjempe fin gave😊

IMG_1603.PNG

Anonymkode: 34241...571

Nydelig gave :hjerte:

Har de også andre Rosa sløyfe-produkter på Kitchen?

• Liker 1
Skrevet

Sånn generelt sett liker jeg ikke profilprodukter, altså produkter med en prangende logo på. Jeg støtter gjerne en god sak, men jeg vil ikke påminnes den hver eneste gang jeg ser gjenstanden. Oktobervotten ville jeg elsket, og jeg ville brukt den hver dag. Kronisk kald på hendene, hehe. Den ser ut som en helt vanlig, rosa vott uten den iøynefallende logoen. Men den er jo litt dyrere enn hva man gir til perfifere venninner. I fjor kjøpte jeg leker til ungene fra kreftforenngen, flotte leker, og uten logo. 

Kreftforeningen_produkt_17_11_1665110-59

Å, de var fine! 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva passer ikke helt?

Til venninene mine. Tenkte jeg først. Men nå er jeg litt på gli. Mye fint der! :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke rosa og jeg hadde vel takket høflig, men gitt det bort til andre.

Anonymkode: 9eefc...179

Skrevet

Til venninene mine. Tenkte jeg først. Men nå er jeg litt på gli. Mye fint der! :) 

Takk for svar! :blomst:

Fint at du fant ut at det er mye fint der :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...