Gå til innhold

Svelging av sperm...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet det har vært opp før, men må spørre igjen.

Er det noen som har svelgr sperm, eller bare tar det i munnen?

:lol: Jeg har prøvd det men synes konsistensen ikke var noe behagelig å innta oralt.

Elsker å suge men trekker meg som regel unna når orgasmen kommer.

Skulle vært sperm med jorbærsmak........... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Herregud, som du sier det har jo nettopp vært oppe som tema. Hvorfor går du ikke litt tilbake og ser hva som er skrevet der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkenganda... hvorfor kan du ikke heller svare på om du liker sperm....

Waco

...så var det det å holde seg til saken da... desverre er det en uoverstigelig hinder for noen kvinner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Jeg har ingen interesse av å svare på noe slik, Waco. Jeg bare henviser henne videre til en tråd som nettopp har vært oppe. Hun vil sannsynligvis ikke få så god respons på denne tråden, siden dette temaet var siste opp for 14 dager siden. :blunke: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco... hvorfor kan du ikke heller svare på om du liker sperm....

xxx

...så var det det å holde seg til saken da... desverre er det en uoverstigelig hinder for noen wacoer..... :ler:

Ja, jeg liker sperm. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. jordbær shake er jo ikke noe særlig da. Og jeg har alltid lurt på hvorfor det ikke finnes kondomer med rekesmak.. Yømmi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tilsluttes 100%! En skal lage barn av det, ikke svelge det! Kall meg gjerne snerpete nå... *hirr hirr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk lest at hvis man svelger sperm så vender kroppen seg til væsken og man kan lettere bli gravid.

He he....Jeg vet ikke om dette er fakta eller om det bare er noen menn som har funnet det opp.

Men sug og svelg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk riktig. Var en sak på det i Dagbladet på vårparten, nå har jeg ikke link eller noe sånt men mener å huske det var ganske understøttet rent forskningsmessig.

Jeg svelger. Ikke noe jeg ville brukt som tørstedrikk, men det er heller ikke meningen. Til sitt bruk synes jeg det er digg, jeg liker å suge og svelge og kjæresten min synes jeg er verdens supreste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsket på om kroppen tilvenner seg sæden fortere hvis man svelger???? :o Dette har jeg vanskelig for å tro på. Og spesielt hvis det står i dagbladet. Det er jo ikke akkurat noe vitenskapelig tidskriv, heller kvasi.

He he, du må nok komme med tyngre skyts her. :kul: Propaganda fra menn, og godtroende kvinner svelger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis finnes det nok av damer som unner menn littegranne glede.

Tenk om alle var like selvegosentriske som deg Care..... *grøsser*.... Takk gud for at damer er forskjellige, og takk for at jeg har en venninne som kjenner gleden over å glede andre....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke noe med kroppens tilvenning til sæd å gjøre, mer at man visstnok blir lettere gravid med en fast partner enn en tilfeldig partner fordi kvinnens kropp ikke så på mannens sæd som en inntrenger, men 'kjente den igjen' og...slapp den til så å si :) Dersom man da svelget sæd så hjalp man kroppen til å sette denne prosessen fortere i gang.

Når jeg sier innvirkning så mener jeg ikke 20% bedre, var vel mer en antydning til forbedring...... Dersom jeg ikke likte å svelge, så hadde jeg nok ikke begynt fordi jeg prøvde å bli gravid, men dette er litt sånne morsomme fakta. Synes jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...