Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Drikker ikke kaffe, kommer ikke til å venne meg til det heller av den enkle grunn at det smaker frofrdelig (lukter himmelsk), ser ingen som helst grunn til å tvinge meg til å venne meg til noe jeg syns smaker grusomt bare fordi "det er mest praktisk" (noe det jo er)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er vel avhengig av kaffe ja, gjorde som duchess sier hun ikke skal gjøre :) begynte fordi "det var mest praktisk". Tenkte at jeg kunne holde meg mere våken, og det gjorde jeg, og så så det så koselig ut. Men jeg skulle aldri begynne å drikke kaffe om morgenen for å våkne, nå må jeg ha kaffe om morgen, det første jeg gjør etter at jeg har stått opp. Ellers fungerer jeg ikke. får hodepine og blir uopplagt.

Tragisk ja..men sånn er det

Skrevet

Mmmmm. Etter at jeg reduserte mengden fra masse til 2-3 kopper dagen (ikke så usunt) er jeg ikke lenger fysisk avhengig. Men det er kos med en kopp med noe varmt i.

Te er ok, men det er litt skvipete, må ha suketter i for å få det ned.

Nei, helst god, svart kaffe (dumt at kaffebarer insisterer på dette melke-sirupsklisset).

Etter middag er en espresso lykke, men da må jeg ha sukker og da får jeg så plysj på tenna. :(

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe. Har drukket maks 20 kopper til sammen i hele mitt liv. Jeg foretrekker kalde drikker.

Skrevet

Aquired taste, vet du, Duchess, her er grunnen til at noen gidder:

Man lærer seg å like noe man først synes er vondt (x: blåmuggost, oliven, kaffe) fordi når man først synes det er godt, så blir det så sinnsykt godt!!! Ingenting kan måle seg med det lenger :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg drikker aldri svart kaffe. Det hender at jeg drikker cappucino, eller kaffe mocca e.l.

Ellers må jeg si at jeg er lei av alltid å bli spurt om jeg vil ha kaffe i diverse anledninger. Det er aldri noen som husker at jeg ikke drikker kaffe.

Skrevet

Jeg drikker kaffe bare på jobb. Først og fremst fordi jeg innbiller meg at det gjør meg mer våken, men også fordi det er en del av "morgenritualet". Dessuten smaker kaffe'n på jobb kjempegodt!

Kaffe er også sosialt. Jeg treffer kolleger ved kaffetrakteren, vi slår av en prat - og kanskje vi også løser noen verdensproblemer. Ofte med kaffe i hånd at det gode beslutningene blir tatt :)

Skrevet

Ser at mange her drikker kaffe.Men husk dette her,når du drikker for mye kaffe får du gule tenner og en utrolig dårlig onde.En venninne av mg drikker masse kaffe og hun røyker.Greier nesten ikke å stå ved siden av henne når hun snakker.Huff! :-? Drikker selv litt også.Drikker helst cappuchino og kaffe latte.Nam!Bare noen ganger da! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...