AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Ser mange jobber på sykehjem/gamlehjem uten noe utdannelse innenfor yrke. jeg selv har tenkt å studere noe innen det feltet om ett år og ønsker veldig å "prøve det ut" for å si det sånn. Hører mange si det er veldig lett å få jobb der og at det ofte trengs folk fordi så få vil ha de jobbene. Jeg er glad i eldre mennesker og ønsker virkelig dette. Problemet er at jeg ikke finner noen ledige stillinger? Har egentlig aldri sett det bli lyst ut heller. Hvor finner man disse stillingene? Eller er det bare å søke rett til hjemmet? Anonymkode: 6d91b...1ba
Gjest Magnifiq Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Send en Mail til det aktuelle sykehjemmet og spør om de trenger assistenter.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Ofte utlyses stillinger på sykehjem internt i kommunen. Jeg anbefaler deg å ta direkte kontakt med sykehjem/ helsehus og vise din interesse. Det er på denne måten mange får en fot innafor. Anonymkode: ffad2...f54
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Du finner ikke slike utlysninger på Finn og lignende. Du må se på kommunens hjemmeside. Anonymkode: 7510a...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå