Snabelsnuppa Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Vil jeg som trener 2-3 ganger i uka (aerobic, pump, MRL osv) ha noen positiv effekt av å drikke sportsdrikk, eller er det mer for kroppsbyggere ol? Hva er meningen med disse drikkene egentlig? Hjelper de på forbrenning, muskeloppbygging eller hva? Til nå har jeg drukket plenty med vann + spist et par bananer rett etter trening. Kan jeg like gjerne holde meg til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 Hva mener du med sportsdrikk? Slike karbo-drikker ala Aquarius? uansett, de har liten effekt hvis du ikke trener i over ca 1.5 time ren utholdenhet om gangen, da kan du like gjerne drikke vann, og passe på å få i deg nok mat før og etter trening. Slike drinker er rene kaloribomber... Hvis du mener proteindrikker, derimot, er saken litt annerledes (selv om jeg egentlig ikke ser den store nytten i proteindrikker for vanlige mosjonister, såfremt de ikke skal fokusere spesielt på å bygge muskler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 tror nok kroppen din setter mer pris på bananer og vann enn masse estoffer og sukker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Det er så masse jukse-markedsføring som først og fremst har som effekt å loppe forbrukerne for penger ved å skape falske behov. :-x Ikke rart man kan bli forvirret... Det er lurest å fokusere på å få i seg mest mulig av det kroppen trenger gjennom et fornuftig kosthold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 22. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2004 Takk for svar! Dere bekreftet egentlig det jeg hadde en mistanke om. Får nok i meg det jeg trenger ved å spise proteiner før og etter trening + bananene mine da. *Gumler videre* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå