AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg datet en fyr et par måneder, følte ting gikk kjempebra (så feil kan man altså ta!). Venner hadde blitt introdusert fra begges side, vi hadde god kjemi osv. Plutselig begynte han å fade meg ut - jeg så signalene ganske kjapt, da jeg har opplevd det én gang før for noen år tilbake, pluss at jeg fikk en dårlig magefølelse. Jeg forsøkte å spørre om alt gikk fint og det gjorde det visst. Han hadde tidligere vært veldig konkret i forhold til å planlegge når vi skulle sees igjen, men nå ble tonen en annen, typ "vi må sees en dag snart da". Personlig har jeg veldig lite til overs for å bli fadet ut, da jeg selv mener man bør klare å si ifra på en ordentlig måte istedenfor å bare vente på at den andre til slutt skal ta et hint. Spesielt når vi hadde kommet såpass langt som å introdusere hverandres venner for den andre. Det hele endte med at jeg bare fjernet han fra sosiale medier, og han har ikke etterlyst meg for å si det slik. Jeg ble ganske lei meg, men får ikke gjort så mye med det. Nå har det seg sånn at vi har en felles venn, som jeg pga jobb må treffe flere ganger hver uke. Nå føler jeg at det blir skikkelig ubehagelig! Jeg kvier meg og gruer meg og har gjort alt jeg kan for å unngå å treffe på han hittil, men det går ikke i lengden.. Bør jeg ta opp hva som skjedde med han eller bare late som ingenting? Syntes egentlig det er ganske flaut! (Og ja, vi er voksne, 30+). Anonymkode: e53ac...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå