AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Kjøpte noen sandaler fra Ecco i juni, brukte de i to uker når jeg var på ferie, men ikke hver dag. Brukte de igjen en uke nå i høstferien da jeg var i Spania, og på slutten røk den ene reimen over foten, Den er ikke slitt over, men sømmen som har løsnet. Problemet er at jeg trodde jeg hadde kvittering, men klarer ikke å finne den. Tror dere jeg kan klage uten kvittering? Kan finne kontoutskriften... Og tror dere jeg vil få noe, det er jo 4 måneder siden jeg kjøpte de, men de kan jo se på de at de ikke er mye brukt da. De kostet jo litt og hadde håpet de holdt mye lengre. Anonymkode: 33351...cb6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Kontoutskrift er gyldig kvittering, hallo. Anonymkode: 35731...a23
Zzyzx Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Du trenger bare å sannsynliggjøre at kjøpet er foretatt i butikken du reklamerer i, og til det skal kontoutskrift holde. En røket søm er helt klart en reklamasjonssak.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Ok. takk for svar, da skal jeg prøve meg idag Anonymkode: 33351...cb6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Da var det ordnet, fikk med meg tilgodelapp Anonymkode: 33351...cb6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var det ordnet, fikk med meg tilgodelapp Anonymkode: 33351...cb6 Så bra Anonymkode: c0763...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå