RPirateNN Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Hei Jeg begynte med Oralcon for en 2 måneder siden. Har hatt sex og han er usikker på pillene da han veldig lett gjør noen gravide. Så han stoler mest på kondom. Da jeg startet var jeg endel uggen og kvalm. Men gikk over. Men nå er det andre dagen på siste pillene på brettet hvor jeg er kvalm. Husket alle piller. Tar siste i morra på det brettet. Kan kvalmen være pillene? Er ikke pillene til å stole på når en tar de hver dag? Litt bekymret.... hehehe...
Frk.K Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Ryddet for missbruk av AB-funksjonen. Frk.K, mod.
Minya Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Det er ikke sikkert at du har blitt gravid. Det kan også hende at du reagerer "feil" på akkurat de p-pillene. Oralcon er et generisk bytte-produkt, jeg bruker "originalversjonen" Microgynon, men jeg blir dårlig, VM i hormonell og et helvetes hespetre hvis jeg tar Oralcon i stedet, selv om legemiddelindustrien og apotekerne påstår at det er nøyaktig samme p-pille. Fikk Oralcon én gang på apoteket fordi de var billigere (Microgynon koster under 100 kr esken, så de er ikke akkurat grisedyre), men jeg måtte dra tilbake til apoteket og spørre om jeg kunne bytte den ene esken mot Microgynon i stedet. Når jeg bruker Microgynon har jeg ingen bivirkninger. Eller, ihvertfall ingen jeg vet om. Har du mer igjen på resepten din, kan du spørre på apoteket om du kan få Microgynon i stedet for Oralcon siden de i teorien skal være samme greia, selv om det står Oralcon på resepten. Endret 19. oktober 2016 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå