Gjest lurven Skrevet 25. november 2004 #101 Del Skrevet 25. november 2004 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadd ekke ti te å gjøre no annerledes, så det fikk bli som det ble. vi hadde ette tid te å gjera det annsles så det fekk bli som det vart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. november 2004 #102 Del Skrevet 26. november 2004 "Vi haddikke ti til å gjørno ann(e)ledes, så de fikk bli som de ble." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. november 2004 #103 Del Skrevet 26. november 2004 Vi ha'kje ti til å jær nåke annleis, så de fekk bli som de blei. Vestlending (iallefall litt...egentlig 100% nordlenning men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #104 Del Skrevet 26. november 2004 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadden'te ti te å gjør de no anneledes, så de fikk bli som de ble Blanding av trønder/oslo/fredrikstad dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #105 Del Skrevet 27. november 2004 Mæ hadde ikkje ti t å gjær d anderledes . så dæ fekk ble så det blai. Jærsk.... midt i rogland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2004 #106 Del Skrevet 28. november 2004 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadd ikke ti til å gjør no anneledes, så de fikk bli som de blei. (Drammen/Mjøndalen), men snakker egentlig ikke dialekta der, har kke sikkert litt snev av den da. Nå bor jeg i Skien men sverger dypt og hellig at jeg aldri skal snakke Grendlandsk, sånn "jeg likær meg her," "kosær", etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselhek Skrevet 3. desember 2004 #107 Del Skrevet 3. desember 2004 Vi hadde itte tia tell å jørra noe ænnskjless,så det fekk vara som det vart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2004 #108 Del Skrevet 3. desember 2004 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadd itj ti te å jørra det ainnsles, så det fikk bli som det vart Nord-Trønder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 6. desember 2004 #109 Del Skrevet 6. desember 2004 Vi hadde ikke tid til og gjøre det anderledes, så det fikk bli som det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. desember 2004 #110 Del Skrevet 23. desember 2004 Mej hakje tia te å gjær de anjaleis, so de fekk bli so de blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. desember 2004 #111 Del Skrevet 26. desember 2004 Vi hadd ikkje ti te å gjør nåkka ainnerledes, så de fikk bli så de blei. (Vesterålen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2005 #112 Del Skrevet 20. januar 2005 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." hadde jeg snakka sånn som jeg skal: Mø hadde ikkji stuun te å gjøra noko annleas, så de fekk bli som de blæi. men jeg sier: vi hadde ikke ti ti å gjør no annledes, så det fikk bli som de blæi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #113 Del Skrevet 20. januar 2005 "åss ha'kje ti te å gjærra noggo annschless, så dæ fekk bli slekk de vart.." Sånn omtrent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. januar 2005 #114 Del Skrevet 20. januar 2005 Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble Heime: "Mø hadd`kje ti te å gjørr no anschleis, så det fekk bli som de blæi" Ute: "vi haddikke ti tiå gjør de anledes, så de fikk bli som det ble. En god mix av Valdres, Follo og Telemark. Og da er det jo igrunnen logisk at jeg bor i Rogaland :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. januar 2005 #115 Del Skrevet 20. januar 2005 Vi hadd'ikke ti te å gjørr no annårledes, så det fikk bli som det blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 20. januar 2005 #116 Del Skrevet 20. januar 2005 Oss fekk ikkje ti te å gjer det nokke annaleis, so det fekk bli so det vart Sånn er det iallfall meninga at jeg skal snakke, men østlandet har gjort sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 21. januar 2005 #117 Del Skrevet 21. januar 2005 Vi haddesje ti te å jøre nokke annarledes, så de fikk bli så det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. januar 2005 #118 Del Skrevet 21. januar 2005 Me hadd'ikkje ti te å gjørr nåke annerledes, så det fekk bli så det blei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. januar 2005 #119 Del Skrevet 22. januar 2005 Me hadde kje ti te å gjær noge annerledes, så dæ fekk bli så dæ blei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #120 Del Skrevet 22. januar 2005 Æ hadd ikkje tia tell å gjør nokka annerledes så det fekk bi som det bei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå