Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #421 Del Skrevet 1. januar 2010 Me hadde ikje ti te å gjør det på ein aen måde, så det fekk ble så det blei Hu visste ikje ka hu skolle kjøba te jul, så hu tog det besta hu fant Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruitness Skrevet 11. januar 2010 #422 Del Skrevet 11. januar 2010 Me hadde ikkje tia te å gjær de på æn anna måte, så de fekk bli slek de blei. Ho vesste ikkje ka ho sku kjøpe te jul, så ho tok de beste ho fannj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. januar 2010 #423 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva sier dere til en ny setning? Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. No e de nyttår og eg har ennå ikkje brutt nyttårsforettet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruitness Skrevet 12. januar 2010 #424 Del Skrevet 12. januar 2010 No e de nyttår å i he enda ikkje brøte nyttårsforsette mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 #425 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå ær de nyttår å jæi har ennå ikke brutt nyttårsforsette mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 12. januar 2010 #426 Del Skrevet 12. januar 2010 nå e det nyttår å eg har ennå kje brøde nyttårsforsette mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsjente Skrevet 12. januar 2010 #427 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Jeg begynner like godt, jeg.. "Me hadd'ittshe ti te å gjer nåke annless, så det fekk bli så de blæi" Neste? Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. blir.. Nå e d nyddår og e hær ennå ikkje brutt nyttårsfåsette mitt. Endret 12. januar 2010 av sørlandsjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 13. januar 2010 #428 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. Nå æ de' nyttår, å je ha itte brøti nyttårsførsætte' mitt ænda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 13. januar 2010 #429 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." "Me hadde'che ti te å jørr någe anderledes, så de fekk ble så de blei." "Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt." "Nå e' de nyttår å eg har ennå'che brøde nyttårsforsette mitt." Endret 13. januar 2010 av Fjonana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. januar 2010 #430 Del Skrevet 13. januar 2010 "Vi hadde itte ti' tæll å gjøra det no ærnsles, så det fækk bli som det vart." Totning ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjester. Skrevet 16. januar 2010 #431 Del Skrevet 16. januar 2010 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Me hadde ikkje ti te å jæra noge annarledes, så dæ fekk varta sånn dæ vart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. januar 2010 #432 Del Skrevet 18. januar 2010 denna er så gammal, kan vi få en anna setning pliz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. januar 2010 #433 Del Skrevet 18. januar 2010 denna er så gammal, kan vi få en anna setning pliz Les innlegg 423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 22. januar 2010 #434 Del Skrevet 22. januar 2010 Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. Nå æ dæ nyttår og æg he ennå ikkje bråde nyttårsforsette(?) mitt. Sjøl om dæ ikkje æ hailt sant då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2010 #435 Del Skrevet 23. januar 2010 Sjøl om ikke det er helt sant, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. januar 2010 #436 Del Skrevet 23. januar 2010 Læl om de itj e heillt sant da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohini Skrevet 23. januar 2010 #437 Del Skrevet 23. januar 2010 Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. "No e d nyttjår å æ har ejnda ikke brøt nyttjårsførrshætte mitt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #438 Del Skrevet 23. januar 2010 No e da nyttår og eg har enno ikkje brote nyttårsforsettet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allie_* Skrevet 23. januar 2010 #439 Del Skrevet 23. januar 2010 Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. Nå æ det nyttår å æ he ikkje brutt nyttårsforsettet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. januar 2010 #440 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå er det nyttår og jeg har ennå ikke brutt nyttårsforesettet mitt. No e det nyttår og eg har enda ikkje brutt nyttårsforesettet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå