Wonders Skrevet 6. oktober 2007 #221 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg er halvt døl HAHAHAH og har svart før i denne tråden. Når kommer det noe ny setning a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #222 Del Skrevet 6. oktober 2007 vi haddikke ti til å jøre noe anneledes så d fikk bli som det blei Buskerud(drammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. oktober 2007 #223 Del Skrevet 6. oktober 2007 vi haddikke ti til å jøre noe anneledes så d fikk bli som det blei Buskerud(drammen) Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annet, så da ble det som det ble! Oslo --- Jeg ringte med bjella og ropte at nå er det lunch! Håper noen fra Toten kan svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. oktober 2007 #224 Del Skrevet 6. oktober 2007 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Me hadde issje ti te å jera nåke anleis, så da fekk bli så da blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest su querida Skrevet 6. oktober 2007 #225 Del Skrevet 6. oktober 2007 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadd'ikke ti te å gjøre no anneledes, så det fikk bli som det blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. oktober 2007 #226 Del Skrevet 7. oktober 2007 vi haddekje tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble -bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røsslyng Skrevet 7. oktober 2007 #227 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi hadde itte tia te å gjørr det ansles vi, så da fikk de bære bli som de vart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. oktober 2007 #228 Del Skrevet 7. oktober 2007 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Me hadde ikkje tid te å gjera någe annerledes, så det fekk bli som det blei Sandnes:-) Altså rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. oktober 2007 #229 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi hadde ikkj ti til å gjør noe anleis, så da fikk de bli så de blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #230 Del Skrevet 7. oktober 2007 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Me haddesje ti te å jør någe annerledes, så d fekk bli som det blei. Sjøl om eg eg hadde nok omformulert meg sko eg sei på det på skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #231 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annet, så da ble det som det ble! Oslo --- Jeg ringte med bjella og ropte at nå er det lunch! Håper noen fra Toten kan svare Je risla med klokka tå bælja ut at no e det duggur å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. oktober 2007 #232 Del Skrevet 7. oktober 2007 "Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annerledes, så det fikk bli som det ble." Vi hadde ikkje ti te å gjøre nokka annerledes, så det blei no som det blei. (min litt utvanna tromsødialekt) Vi hadde ikke ti til å gjøre noe anderledes, så det fikk nå bli som det ble. (min tillaga merkelige dialekt) bytter stadig fra dag til dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #233 Del Skrevet 7. oktober 2007 Me haddikje ti te å gjera nåke anlais, so dao fekk da bli so da blai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #234 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skriver faktisk setningen prikkande likt som TS, så jeg trenger ikke legge til noe.. ..må legge til at det vel må være omtrent verdens styggeste dialekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 8. oktober 2007 #235 Del Skrevet 8. oktober 2007 Me hadd'ikke ti til å gjørr noe anledes, så det blei sånn som det blei... (Min øst-vest blanding) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #236 Del Skrevet 8. oktober 2007 Me hadde ikkje ti te å gjera nåke annerledes, så da fekk bli såm da blei.. Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2007 #237 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi hadd'ikke ti te å gjørra det ann'ledes, så da fekk det bli såm det blei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #238 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi haddikke ti till å jøre de annledes, så da fikk de bli såmm det blei. Oslo (øst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #239 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi hadde ikke tid til å gjøre noe annet, så da ble det som det ble! Oslo --- Uttaler du virkelig t-ene i slutten av ordene, og g-en i "gjøre"? Jeg ringte med bjella og ropte at nå er det lunch! Håper noen fra Toten kan svare Jæj ringte me bjella å ropte at nå er de lønsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2007 #240 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi hadd ikke ti t å gjør d annjerledes, så d fikk bi som d bei. Fauske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå