Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Ca hvor ofte må man ut med en valp på 8uker. Og når forandrer dette seg? Vet at det er etter han har lekt, sovet eller spist. Men jeg vet jo ikke hvor ofte det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 Så lenge du er konsekvent med å ta den ut etter nevnte aktiviteter, så mener jeg å huske noe sånt som 8 ganger dagen. Men det er selvfølgelig individuelt. Det lønner seg å følge denne rutinen nærmest slavisk når valpen er liten, så får du fort en stueren hund. Ros masse når den tisser/bæsjer ute. Dette vet du sikkert, men jeg bare nevner det: Aldri kjeft/gni nesa til hunden nedi "uhellet". Det fører ingenting godt med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 Er det hvor mange ganger om dagen du vil vite? :klø: Synes det er vanskelig/umulig å svare på og jeg talte ikke akkurat da vår var så liten. Gå ut med h*n når det er nødvendig om det er 5, 8 eller 10 ganger per dag. Når det forandrer seg kan man vel ikke svare på når det gjelder din valp? Noen blir fort stuerene, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhår Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Ca hvor ofte må man ut med en valp på 8uker. Og når forandrer dette seg? Vet at det er etter han har lekt' date=' sovet eller spist. Men jeg vet jo ikke hvor ofte det er.[/quote'] Skjønner ikke helt problemstillingen. Ingen her kan vel svare på hvor mange ganger den leker pr dag, sover eller spiser? Du sier jo selv at du går ut med den etter de aktivitetene. Få dette inn som en rutine og hunden vil etterhvert skjønne tegningen og gå til døren selv. Det er da dere må være observante. Den har kanskje ikke skjønt at den må gi noen lyd ved døren. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå