Gå til innhold

Milliardærarving selger klærne sine!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frister det med en forundringspakke til 10 000kr som inneholder blant annet smykkerkolleksjoner fra SoBe eller brukte bikinier? 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84549208

Anonymkode: d08cc...90a

Den bikinien, er det med topp og truse?

Anonymkode: 136b2...1b0

Skrevet

:hoho: 

Anonymkode: 4f380...739

• Liker 1
Skrevet

Fine bilder i annonsen da... Skikkelig leit at jeg ikke får på meg str. 36 kjenner jeg, her kunne jeg gjort et varp:fnise:

Anonymkode: ff021...07c

Skrevet

Så ikke ut som hun og jeg deler stil :sminkedokke:

Anonymkode: 55310...bd5

• Liker 2
Gjest Beatbox
Skrevet

Hva er problemet? Fordi hun har penger nok så burde hun heller gitt de bort?

Skrevet
5 minutter siden, Beatbox skrev:

Hva er problemet? Fordi hun har penger nok så burde hun heller gitt de bort?

Har ingen problemer med det jeg, skjønner at hun vil ha igjen noe av det hun ga for det. Folk selger klær hver dag så skal ike skjønne at det her skulle vært ett problem.

• Liker 3
Gjest Beatbox
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen problemer med det jeg, skjønner at hun vil ha igjen noe av det hun ga for det. Folk selger klær hver dag så skal ike skjønne at det her skulle vært ett problem.

Tenkte mer på at det ble laget en tråd om det :) Hadde gjort akkurat det samme, solgt klærne altså.

Skrevet

Forundringspakker faktisk! :skratte:

• Liker 6
Skrevet

Men litt mye latskap å ikke gidde å ta bilder av hva hun faktisk selger. Betale for klær du ikke aner hva er?

Anonymkode: 894bf...5b4

• Liker 13
Skrevet

Særlig noen betaler 10.000 for en forundringspakke med blodharry klær! :skratte: Det på bildene så ihvertfall fælt ut! 

• Liker 9
Skrevet

10 000,- for brukte bikinier og klær fra Bikbok, Nike og Acne, samt "deilige gensere i cashmir" ? Uh, nei takk... Kan få mye fint for den prisen nytt. Hadde vært noe annet om hun hadde tatt bilder av de aktuelle klærne slik at man ser om det er noe interessant. 

Har ikke dama hørt om Frelsesarmeen ? 

Anonymkode: 20903...66c

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men litt mye latskap å ikke gidde å ta bilder av hva hun faktisk selger. Betale for klær du ikke aner hva er?

Anonymkode: 894bf...5b4

Enig. Jeg gidder hvert fall ikke å kjøpe den pakken.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Beatbox skrev:

Tenkte mer på at det ble laget en tråd om det :) Hadde gjort akkurat det samme, solgt klærne altså.

Har du sett alle de andre trådene som lages i forumet? Skjønner ikke at det å lage en tråd skal bety at det er ett problem. 

Skrevet

Latskap av Maria Høili det der. Hun må ta bilder av klærne hun skal selge og  legge de ut på linje med oss andre.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke ut som hun og jeg deler stil :sminkedokke:

Anonymkode: 55310...bd5

Hvordan i all verden klarer du å se stilen hennes ut fra de 5 bildene? 

Anonymkode: d05f8...5f8

Gjest Beatbox
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett alle de andre trådene som lages i forumet? Skjønner ikke at det å lage en tråd skal bety at det er ett problem. 

Det kommer an på emnet det! Ikke alle tråder indikerer at det er et problem, helt riktig :)

Skrevet

Herregud, jeg hadde aldri betalt 10.000 kr for en forundringspakke med klær :sprettoy: Man vet jo ikke hva man får! Er det slitt, nytt, litt brukt? Hvilke merker er det? Er alt str 36? Hva slags stil er det? Ganske dårlig måte å selge klær på spør du meg. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Riskrem skrev:

Herregud, jeg hadde aldri betalt 10.000 kr for en forundringspakke med klær :sprettoy: Man vet jo ikke hva man får! Er det slitt, nytt, litt brukt? Hvilke merker er det? Er alt str 36? Hva slags stil er det? Ganske dårlig måte å selge klær på spør du meg. 

Hu ser jo bra ut da, samtidig som at det er hu det er hvis du skjønner. Kanskje hu lener seg litt på

Skrevet

Herregud så smålig. Hun arver milliarder og prøver fortsatt å selge overprisede klær på finn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...