AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Vi er igang med ny runde med ivf og håper det går vår vei denne gangen nå. Jeg spiser mye progesteron-rikt mat i håp om at det vil hjelpe denne gangen. Mye nøtter, egg, bønner, østers, okra, plantain osv osv... Hva spiser dere? Anonymkode: 678fe...060
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er igang med ny runde med ivf og håper det går vår vei denne gangen nå. Jeg spiser mye progesteron-rikt mat i håp om at det vil hjelpe denne gangen. Mye nøtter, egg, bønner, østers, okra, plantain osv osv... Hva spiser dere? Anonymkode: 678fe...060 Så flink du er. Jeg er inne i en dårlig periode i matveien, mest pga dårlig matlyst. Jeg har planer om å kutte ut mesteparten av sukker. Prøver få i meg avokado hver dag, tar omega 3 kapsler, folat og solysolje bla. Lykke til med forsøket. Anonymkode: 7f9d4...f2d 1
Fortunatus Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Det var lurt. Jeg tester ut denne syklusen å kutte ut kaffe og å ta wild yam. Vi er langtidsprøvere, og tenker at det kan jo ikke skade. Har også hørt at denne wild yamen skal hjelpe mot pmsplager.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg tenkte kjøpe hostesaft denne PP'n. Tenker at det kan ikke skade å prøve☺️ Anonymkode: 7f9d4...f2d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 48 minutter siden, Fortunatus skrev: Det var lurt. Jeg tester ut denne syklusen å kutte ut kaffe og å ta wild yam. Vi er langtidsprøvere, og tenker at det kan jo ikke skade. Har også hørt at denne wild yamen skal hjelpe mot pmsplager. Vi er langtidsprøvere vi og. Vi er midt oppi en ivf runde og tør ikke å ta noe annet enn det vi får på resept. Da måtte jeg finne en annen løsning😊 Anonymkode: 678fe...060
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/gravid-av-hostesaft/a/11739/ kom over denne, gjør ikke noe å prøve iallefall☺️ Anonymkode: 7f9d4...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå