AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har korte og ganske lyse vipper. Løsvipper og hva det nå heter er ikke aktuelt, men vurderer og farge de hos hudpleier. Er dette skadelig for vippene? Vil de kunne brekke og bli enda kortere? Anonymkode: 4922e...f3b
Sassenach Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg har farget bryn og vipper med en fargeløsning som brukes i mange hudpleiesalonger og hos frisører. På vipper har jeg ikke hatt problemer med slitasje, mens brynene mine får en mild/moderat allergisk reaksjon og da mister jeg gjerne et par hår. Endog det ikke er så farlig, er det ikke spesielt behagelig. Jeg hadde uttrykt til hudpleier at dette er noe du bekymrer deg for, og kanskje du kan spørre din respektive hudpleier om de kan gjøre en patch test for å sjekke om du får en reaksjon?
Prestekragen Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Nei, mest sannsynlig ikke. Jeg ville kanskje anbefalt vippeløft og farge, da ser du veldig godt forskjell og du får "mest ut av" dine egne vipper.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg bruker vippefarge og Iglow vippeserum på mine. Har fått lange, tykke men desverre ganske så rette vipper Anonymkode: 3917d...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå