AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Er det noen som har prøvd hudsliping (microdermabrasjon)? Hvilke erfaringer har dere med dette og hvike hudproblemer hjelper det mot? Jeg har ikke acne men heller tørr hud. Begynt å få litt fine linjer og føler at huden er gusten og litt grå. Vil dette hjelpe? Anonymkode: c007f...e17
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, earlgrey skrev: Tenker du på diamantsliping? Ja Anonymkode: c007f...e17
Gjest earlgrey Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Dunno, har time for første gang selv til uka, kan oppdatere deg
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 14 minutter siden, earlgrey skrev: Dunno, har time for første gang selv til uka, kan oppdatere deg Ja gjerne! Oppdater her hvordan det var (om det føles greit eller evt ubehagelig?) og hva slags effekt det har. Setter stor pris på det! Anonymkode: c007f...e17
Gjest Jessica Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Det bruker jeg 1 gang i uken . Hos meg hjalp meg enormt mot små pigmentflekker fra sommeren og fornyet huden. Pluss små linjer rundt øynene forsvant og huden ser mye mer yngre ut Du vil virkelig se forskjell 😀 Jeg har kjøpt en sånn sak til hjemmebruk Endret 25. oktober 2016 av Jessica
Gjest Gemini7 Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 På 26.10.2016 den 0.29, Jessica skrev: Det bruker jeg 1 gang i uken . Hos meg hjalp meg enormt mot små pigmentflekker fra sommeren og fornyet huden. Pluss små linjer rundt øynene forsvant og huden ser mye mer yngre ut Du vil virkelig se forskjell 😀 Jeg har kjøpt en sånn sak til hjemmebruk Så bra at du synes det funker. Men hvor ofte må man ta detet for å få penere hud? Ukentlig hørtes mye ut, men du har kanskje en mild versjon av dette? Jeg har lyst til å ta det på salong men vet ikke hvor mange behandlinger jeg trenger. Blir man rød etterpå? flassete? sår? På 25.10.2016 den 17.34, earlgrey skrev: Dunno, har time for første gang selv til uka, kan oppdatere deg Hvordan gikk det earlgrey?? På 26.10.2016 den 0.29, Jessica skrev: Det bruker jeg 1 gang i uken . Hos meg hjalp meg enormt mot små pigmentflekker fra sommeren og fornyet huden. Pluss små linjer rundt øynene forsvant og huden ser mye mer yngre ut Du vil virkelig se forskjell 😀 Jeg har kjøpt en sånn sak til hjemmebruk
Gjest earlgrey Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 38 minutter siden, Gemini7 skrev: Hvordan gikk det earlgrey?? Da jeg kom dit fikk jeg beskjed om at hudsliping ikke ville passe huden min fordi den var sensitiv (har vært til flere hudpleiere som har sagt at jeg har fet hud + tatt hudanalyse som bekrefter at jeg ikke har sensitiv hud så vet ikke hva dama snakket om) -.- Fikk kjemisk peeling istedet, så ikke noe forskjell på huden etterpå men kan altså ikke uttale meg om diamantsliping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå