bjone Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Høsten er her og vinteren snart på vei. Er vi mennesker like opptatt av og å være glattbarbert til en hver tid hele året eller er det noe vår og sommer preger oss?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg barberer meg, men det kommer av at jeg basicly bor i kjole, og dermed går mye med strømpebukse. Å ha hår på leggene når man bruker mye strømpebukse er Kjempeubehagelig. Og når høvelen først er fremme...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Tom nesehårene mine får gro i fred om vinteren. Det er så mørtk uansett. Anonymkode: 1ceea...68e
bjone Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2016 8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg barberer meg, men det kommer av at jeg basicly bor i kjole, og dermed går mye med strømpebukse. Å ha hår på leggene når man bruker mye strømpebukse er Kjempeubehagelig. Og når høvelen først er fremme... Ser den ja.
annebanane Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Når du ikke treffer noen fast så er det veldig praktisk å innimellom bare barbere de 10 nederste cm av beina som evnt vises Men har nok generelt de samme rutinene som ellers på året
bjone Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) @Moonwalker 😀 Endret 19. oktober 2016 av bjone
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2016 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Når du ikke treffer noen fast så er det veldig praktisk å innimellom bare barbere de 10 nederste cm av beina som evnt vises Men har nok generelt de samme rutinene som ellers på året Greit å ta de 10cm opp også da vel hehe
Arabella Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg har generelt lite hårvekst, bortsett fra hodet og trekanten hvor jeg har mørkt hår, som stort sett får leve sitt liv.
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg har generelt lite hårvekst, bortsett fra hodet og trekanten hvor jeg har mørkt hår, som stort sett får leve sitt liv. Noen er mer heldig enn andre. Positivt da og slippe det med å føle at må barbere legger @Arabella. 😉
Arabella Skrevet 19. oktober 2016 #10 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, bjone skrev: Noen er mer heldig enn andre. Positivt da og slippe det med å føle at må barbere legger @Arabella. 😉 Barbering er noe herk, ikke bra for sart kvinnehud. 1
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2016 For min del holder jeg meg til ansikte så ja kan se den at barbering ikke er så bra. Men du slipper nå billig unna da.
Arabella Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, bjone skrev: For min del holder jeg meg til ansikte så ja kan se den at barbering ikke er så bra. Men du slipper nå billig unna da. Det kan du si. Dårlig med skjeggvekst på meg.
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #13 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Det kan du si. Dårlig med skjeggvekst på meg. Tenkte nå mer på det du sa om din sparsommelig hårvekst utenom håret på hode og din mørke trekant. Så da gikk jeg ut ifra at du ikke hadde utgangspunktet i en jungel på leggene 😅
Arabella Skrevet 19. oktober 2016 #14 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, bjone skrev: Tenkte nå mer på det du sa om din sparsommelig hårvekst utenom håret på hode og din mørke trekant. Så da gikk jeg ut ifra at du ikke hadde utgangspunktet i en jungel på leggene 😅 Nei, det har jeg ikke. Men jeg la merke til et par mørke hårstrå på de innerste stortåknokene.
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #15 Skrevet 19. oktober 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Nei, det har jeg ikke. Men jeg la merke til et par mørke hårstrå på de innerste stortåknokene. Ja det får vi si er sparsommelig . Slå lenge ikke trekanten finner veien lenger ned 😜😜
bjone Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #17 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: Da blir det i hvert fall jungelstier. Sånn trekant har du neppe. Så ingen fare for jungelstier 🤔
Gjest lipgloss Skrevet 20. oktober 2016 #18 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg fjerner hår hele året,det har med velvære å gjøre for min del,føler meg skitten og ustelt visst jeg ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå