Gå til innhold

Er det over nå eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en mann en god stund. Vi har det veldig fint sammen. Han er her nesten hver kveld og overnatter. Jeg var ikke helt sikker på hva han tenkte om saken så jeg spurte han om hvor vi var. Det jeg fikk til svar var at han ikke ville i et forhold nå. Da sa jeg at det var best om vi ikke møttes mer. Det ville han ikke, han ville iallefall at vi skulle være venner. Jeg er så usikker nå. Kan han endre mening senere? Hvis vi fortsatt henger sammen? 

Anonymkode: 9a437...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. La det gå. 

Anonymkode: 73395...afe

Skrevet

Ikke ha sex med han og ikke vær venn med han hvis han har sagt at han kun vil være venn med deg og du har følelser.

Anonymkode: e9786...18f

• Liker 1
Gjest SuperSonic
Skrevet

Det er over. Han bruker deg for kosen og for å få sex, du vil ha mer. Ikke kast bort tiden din på dette når du tydelig ønsker et forhold, ikke en knullevenn

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt på med en mann en god stund. Vi har det veldig fint sammen. Han er her nesten hver kveld og overnatter. Jeg var ikke helt sikker på hva han tenkte om saken så jeg spurte han om hvor vi var. Det jeg fikk til svar var at han ikke ville i et forhold nå. Da sa jeg at det var best om vi ikke møttes mer. Det ville han ikke, han ville iallefall at vi skulle være venner. Jeg er så usikker nå. Kan han endre mening senere? Hvis vi fortsatt henger sammen? 

Anonymkode: 9a437...e45

Sannsynligvis ikke :/

Skrevet

Menn er ofte kun ute etter forhold som kun inneholder sex og det er ofte motsatt av hva jenter ønsker seg. Men når mannen har bestemt seg for at han ikke vil noe mer enn bare sex så kan du neppe regne med at han plutselig vil ha deg som fast partner.

Når han nå har sagt det direkte til deg så ser jeg ikke helt at du har så mange valg. Du må gå videre og akseptere at han ikke ble din, og så lenge du har følelser vil det bare være tåpelig av deg og utsette deg for det å treffe ham mer. Ta litt avstand, kom deg videre og se lyst på livet. Husk at det er uendelige muligheter og han var bare et lite skjær i sjøen.

Lykke til!

Skrevet

Tror dessverre ikke at han endrer mening. Var i samme situasjon som deg, og jeg tenkte at han kanskje kunne endre mening hvis vi fortsatte å være med hverandre. Det gjorde han ikke, og det endte opp med at jeg satt igjen såret. Han vil ha i pose og sekk og det kommer bare til å ende med at du blir såret når du har følelser for han. 

Håper du går videre og tar vare på deg selv. Vet at det er vanskelig, men du må tenke på deg selv. Hvorfor skal han være heldig å få godene av å være i et forhold med deg, når han ikke vil forplikte seg? 

Masse lykke til :klem:

• Liker 1
Skrevet

Var i samme situasjon. Han ville ikke ha ett forhold og det ville jeg. Men han kom tilbake igjen til meg da, i noen mnd. Da sa han at jeg ikke visste hvor mye jeg betydde og han skulle bevise det og at han ikke ga slipp på meg nå. Enda kom vi ikke inn i noe forhold også dumpet han meg igjen. Og jeg skal love deg, det er jævlig mye verre nå! Så hold deg unna er mitt beste råd.

Anonymkode: 9ddb1...a44

Skrevet (endret)

Han kommer ikke til å endre mening. Han vil bare ha noen å pule på, og ved at dere fortsetter å være "venner" satser han på å kunne manipulere deg til å slippe ham inn i silkehula.

Endret av jabx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...