1337 Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Hei, Hvilke erfaringer har dere med å begynne å prøve etter spontanabort? Hvor lenge blødde dere? Og hvor lang tid tok det før både kropp og sinn var klar for sex igjen? Og ikke minst, hvor lang tid tok det før du ble gravid? Vi mista i helga, var 10 uker på vei. Selv om jeg var klar over risikoen så tidlig i svangerskapet, var jeg absolutt ikke forberedt på hvor ekstremt det var, og det psykiske i ettertid.
Puny Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 huff. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er beitøft. Jeg mistet i juni og er enda ikke gravid. Blødde vel i ca en uke. Jeg var klar for sex og ny prøving med en gang. Ønsket veldig å ikke gå glipp av en eneste el, men det er meg da... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Uff.. leit å høre Jeg mista i uke 6/7 og ble gravid igjen før neste mens rakk å dukke opp hadde sex rett etter blødningen Anonymkode: e56d8...af2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Første gang jeg var gravid hadde jeg MA i uke 13. Jeg ble gravid 14 dager etterpå og fikk en velskapt jente. Vet hvor tøfft det er, men prøv å tenk at det er kroppen som ordner opp. Lykke til<3 Anonymkode: daeb7...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå