AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er ei jente på 18 år som i to år nå har ventet på å fylle atten slik at jeg kan bli en stripper i Oslo ved siden av studier. Planen er å kjøpe parykk og kontaktlinser slik at jeg ikke blir identifisert så lett. Spørsmålet er: hvordan får man jobb som stripper? Går man bare inn på en klubb og sier: "hei jeg ønsker å bli en stripper"? Hva skjer da? Må jeg danse for audition, for jeg kan nemlig ikke noen ekstraordinær dansing. Vet dere noe om dette? Og vennligst ikke kom med spydige og nedlatende kommentarer. Takk på forhand Anonymkode: 74b8e...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 19. oktober 2016 #2 Del Skrevet 19. oktober 2016 Gå inn på nettsidene til de aktuelle klubbene og se hva som kreves. De fleste har skjema du kan fylle ut. Noen steder er det sånn at du leier deg tid på scenen og får betalt i tips, andre steder får man timebetalt. Det er kjempeviktig at du setter deg inn i de ulike stedenes praksis , eller så kan du bli sittende uten noe lønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hvorfor vil du deg selv så vondt, ts? Anonymkode: b5fb0...960 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittenOfDoom Skrevet 19. oktober 2016 #4 Del Skrevet 19. oktober 2016 Har egentlig ingen svar på spørsmålene dine, ville bare ønske lykke til og si stay awesome! :D Stripping er en kunst, og det er absolutt ikke "bare bare" hvis man gjør det bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg er 18 år selv, og tenker at du som er så ung skal ikke ha så dårlig selvrespekt. Ikke ønsk deg selv noe så vondt, i en alder av 18 år. Skaff deg heller en sugardaddy, om du virkelig trenger penger... Anonymkode: 01ffa...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Del Skrevet 19. oktober 2016 Du kan f.eks ta strippekurs gjennom Showhuset. Kanskje de fikser jobb til deg etterpå http://showhuset.no/bli-stripper/ Anonymkode: 4a339...5d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Del Skrevet 19. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år selv, og tenker at du som er så ung skal ikke ha så dårlig selvrespekt. Ikke ønsk deg selv noe så vondt, i en alder av 18 år. Skaff deg heller en sugardaddy, om du virkelig trenger penger... Anonymkode: 01ffa...f5e Du vet hva en sugardaddy er? Du mener det er bedre å bli betalt for å gi middelaldrende og eldre menn seksuelle tjenester enn å vise litt hud? Når vi snakker om selvrespekt så vil jeg si den er langt lavere om man må selge sexuale tjenester til en eller flere sugardaddies eller gamle griser for å overleve. Anonymkode: 87348...b8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #8 Del Skrevet 19. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år selv, og tenker at du som er så ung skal ikke ha så dårlig selvrespekt. Ikke ønsk deg selv noe så vondt, i en alder av 18 år. Skaff deg heller en sugardaddy, om du virkelig trenger penger... Anonymkode: 01ffa...f5e Stripping er en dårlig idé, ja. Men sugardaddy er da ikke noe bedre! Anonymkode: b5fb0...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #9 Del Skrevet 19. oktober 2016 Er ts forberedt på menn som legger hundrelapper nedi trusa di på scenen? Anonymkode: c9ed0...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #10 Del Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet hva en sugardaddy er? Du mener det er bedre å bli betalt for å gi middelaldrende og eldre menn seksuelle tjenester enn å vise litt hud? Når vi snakker om selvrespekt så vil jeg si den er langt lavere om man må selge sexuale tjenester til en eller flere sugardaddies eller gamle griser for å overleve. Anonymkode: 87348...b8e Seksuelle tjenester? Du vet at mange er bare ensomme, jobber mye, har ikke så mye fritid og vil bruke litt penger og glede noen andre. Så nei, bør ikke alltid gå under noe seksuelt. Ikke tro på alt du leser Anonymkode: 01ffa...f5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #11 Del Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seksuelle tjenester? Du vet at mange er bare ensomme, jobber mye, har ikke så mye fritid og vil bruke litt penger og glede noen andre. Så nei, bør ikke alltid gå under noe seksuelt. Ikke tro på alt du leser Anonymkode: 01ffa...f5e Vil si det er litt naivt å tro at sugar daddies kun er ensomme og ønsker en venn som tilfeldigvis må være en kvinne som er mye yngre. Jeg betviler også at de som er sugar daddies eller de ungjentene som kalles sugar babes er åpne om at de er det. Tvert om så er vel dette en tjeneste som er mer tabubelagt hvor man skjuler det med historier og løgner at det kun er vennskap og sosialt uten noen seksuelle intensjoner eller interesse. Så når du leser om sugar daddies som søker en ung venninne, uten noe seksuelt så er nok det mer et alibi og en bortforklaring for å skjule den skammen en sugar daddy eller sugar babe lan være. Mange som tross alt ser skjevt på forhold med slike aldersforskjeller. Nå tror jeg ikke alt jeg leser, så derfor jeg ikke sluker det rått når sugar daddies bortforklarer seg med røverhistorier om ensomhet for å legge skjul på at de tenner på ungjenter. Det er heller ikke vits å bortforklare at det faktisk oftest er sex innvolvert, er tross alt på det grunnlaget at begrepet sugar daddy har oppstått. Anonymkode: 87348...b8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #12 Del Skrevet 19. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seksuelle tjenester? Du vet at mange er bare ensomme, jobber mye, har ikke så mye fritid og vil bruke litt penger og glede noen andre. Så nei, bør ikke alltid gå under noe seksuelt. Ikke tro på alt du leser Anonymkode: 01ffa...f5e Så søtt naivt! Anonymkode: b5fb0...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. oktober 2016 #13 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det skal mye mer en parykk og linser for å få en sånn jobb. Har du mye erfaring med poledance? Dansing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. oktober 2016 #14 Del Skrevet 20. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år selv, og tenker at du som er så ung skal ikke ha så dårlig selvrespekt. Ikke ønsk deg selv noe så vondt, i en alder av 18 år. Skaff deg heller en sugardaddy, om du virkelig trenger penger... Anonymkode: 01ffa...f5e Det du foreslår er jo ikke det spor bedre. Hvorfor er jobb på Rema feil, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #15 Del Skrevet 28. november 2016 Har litt erfaring innenfor teasedansing. Skal på audition neste uke og ser strengt tatt ingen grunn til å ikke gjøre det. Dette handler ikke bare om penger, men fordi jeg tror det kan være en erfaring, interessant, lærerikt. God trening er det også. Dessuten er jeg en av de attenåringene med svært få seksuelle partnere, så ville ikke sagt at jeg har lav selvrespekt heller. Anonymkode: 74b8e...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #16 Del Skrevet 28. november 2016 Da jeg var på den alereden så like jeg å gå ut og danse vulgært og flørte med gutter. Men jeg synes det er en forskjell når du gjør yrke av det.Du kan lett fåt et stempel, og du kan lett bli behandla respektløst. Overgangen til prostitusjon er heller ikke så lang har jeg hørt. Om du liker poledansing kan du ikke bare ta et kurs og ha det som hobby? det finnes mange andre måter å tjene penger på.. Anonymkode: e02c5...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 30. november 2016 #17 Del Skrevet 30. november 2016 På 20.10.2016 den 0.20, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du deg selv så vondt, ts? Anonymkode: b5fb0...960 Sier det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå