AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er ei jente på 18 år som i to år nå har ventet på å fylle atten slik at jeg kan bli en stripper i Oslo ved siden av studier. Planen er å kjøpe parykk og kontaktlinser slik at jeg ikke blir identifisert så lett. Spørsmålet er: hvordan får man jobb som stripper? Går man bare inn på en klubb og sier: "hei jeg ønsker å bli en stripper"? Hva skjer da? Må jeg danse for audition, for jeg kan nemlig ikke noen ekstraordinær dansing. Vet dere noe om dette? Og vennligst ikke kom med spydige og nedlatende kommentarer. Takk på forhand Anonymkode: 553aa...d4e
Minitroll Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Du må kontakte en klubb, gjerne via mail og søke jobb. Du blir nok kalt inn for en audition, og da er det for å vise at du kan håndtere en pole og ser bra ut. Men du kommer garantert til å få spørsmål om hva familien din synes om yrkesvalget, for stripping er ikke noe man gjør helt anonymt. Er dette noe du er livredd for at folk skal finne ut av, så synes jeg du skal la være. Vennlig hilsen ikke-stripper med kjennskap til bransjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå