Gå til innhold

Puling i fitta er avlegs

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Leoria skrev:

Aune Sand is that you?

Nei, men er kanskje en spennende mannsperson han også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Resignert skrev:

Heldig du :)

Tja, det er vel hun som er heldig. Og selvfølgelig gjør vi mye mer enn å pule. :tongue:

Skrevet
1 time siden, stan skrev:

Tja, det er vel hun som er heldig. Og selvfølgelig gjør vi mye mer enn å pule. :tongue:

Ok, da er dere begge heldige :)   Jeg for min del ser knapt noe poeng i å pule dama lengre. Er vel snart 12 år siden siste gang et knull føltes 100% OK etterpå.......

Skrevet
2 timer siden, Resignert skrev:

Ok, da er dere begge heldige :)   Jeg for min del ser knapt noe poeng i å pule dama lengre. Er vel snart 12 år siden siste gang et knull føltes 100% OK etterpå.......

Men da gjør dere jo ett eller annet feil 😊

Jeg får heller ikke orgasmer ved kun penetrering, jeg må stimuleres samtidig. Men da går det rimelig kjapt. 

Og anal-sex? Kanskje ett par ganger i halvåret. Han ser sjansen by seg når jeg er super-super-ekstra kåt 😂 Da får han egentlig gjøre det meste. Men da vet han jo at der er en evighet til neste gang.

Anonymkode: c5876...d58

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 2.11.2016 den 23.44, stan skrev:

Glad dama er ei av de som får orgasme av å pule.

Jeg er også en av dem og hadde blitt helt fortvilet om jeg ikke skulle ha fått noe inni der :fnise:

Skrevet

Må bare få sagt at jeg ikke deler C Kjenslis synspunkt, og skrev innlegget mitt i frustrasjon! Visst er orgasme deilig, men for de fleste er sex langt mer enn det, tror jeg.  Vaginalt samleie er det fineste, mest intime og varme mann og kvinne kan ha sammen tenker jeg. Håper det aldri blir umoderne!

Skrevet
5 timer siden, Nusse skrev:

Må bare få sagt at jeg ikke deler C Kjenslis synspunkt, og skrev innlegget mitt i frustrasjon! Visst er orgasme deilig, men for de fleste er sex langt mer enn det, tror jeg.  Vaginalt samleie er det fineste, mest intime og varme mann og kvinne kan ha sammen tenker jeg. Håper det aldri blir umoderne!

Tåpelig av henne med slik "clickbait".

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

pes  med beskyttelse ved slikking. lettere med dong på kuken når en puler, skjlnner ikke alle som har ubeskyttet oralsex ved ons.

Anonymkode: 60aef...1dc

AnonymBruker
Skrevet

bra hun ikke kan snakke for alle kvinner der ute da... Selv så vil jeg gjerne ha den "pumpingen" som det ble kalt her

Anonymkode: 0f35d...4a0

Skrevet
Nusse skrev (På 18.10.2016 den 23.13):

Sier Cecilie Kjenslid. Kvinner har lite utbytte av å bli pumpa i vagina, og vil ha stimulering av klitoris. Er det ikke like grei da, å bruke hender munn på hverandre, og så kan man glemme prevensjon? Pule kan vi gjøre i analen?

Må det ene utelukke det andre da? Vil jo tro at kvinner har stor utbytte av begge deler, så lenge han vet litt om hvordan kvinnekroppen fungerer...Hvis ikke så får kvinner ta ansvar selv da, og lære han opp så de selv kan bli tilfredsstilt. Kvinner er ulike, og forskjellig så man må jo lære seg partneren sin å kjenne. Er jo da det har muligheter for å kunne bli bra 👏👏👏👏

Hadde han prøvd å pule meg i analen, så hadde han fått en knyttneve tilbake....

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (15 timer siden):

Hadde han prøvd å pule meg i analen, så hadde han fått en knyttneve tilbake....

En tørr knyttneve opp i analen? Høres litt røft ut, men det er klar beskjed.

Anonymkode: 6849e...271

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En tørr knyttneve opp i analen? Høres litt røft ut, men det er klar beskjed.

Anonymkode: 6849e...271

Er bedre å slå ut tenna...Den svir mer 😂.

Skrevet

Vi kvinner får mange typer orgasmer og jeg har ikke tenkt til å stoppe med vaginalorgasmer.

• Liker 1
Skrevet

Puling i fitta blir aldri avlegs

• Liker 1
Gjest kvinne guiden
Skrevet

Den er jo laget for puling, hvis man slutter med det vil evolusjonen til slutt sørge for at kvinner blir født uten 

Skrevet
Macro skrev (18 timer siden):

Vi kvinner får mange typer orgasmer og jeg har ikke tenkt til å stoppe med vaginalorgasmer.

Smart👏 Smart fordi du lærer kroppen til å bli bedre kjent med seg selv, men også smart fordi du kan oppleve flere metoder til nytelse og orgasmer..

Det finnes vel andre metoder som gir orgasme uten stimuli av klitten, for det er jo summen av erogene soner som tømmer orgasmebegeret.. Med riktig innstilling for at det skal fungere selvsagt.
Handsfree orgasmer er ikke som andre orgasmer, de kan også være sterkere enn normale orgasmer. Gleden av å utforske seg selv i dette, er jo også meget opphissende og spennende..
Så jo.. du er smart og god med deg selv du🤗

AnonymBruker
Skrevet
kvinne guiden skrev (16 timer siden):

Den er jo laget for puling, hvis man slutter med det vil evolusjonen til slutt sørge for at kvinner blir født uten 

Nope uten puling i fitta stopper evolusjonen opp... For da blir det ikke født noen flere barn og menneskeheten blir utryddet.

Anonymkode: e458c...75e

Skrevet

Så behagelig å vite at kvinner er blitt for gamle til å bli gravid.. Blir kåt bare av tanken🥰

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Så behagelig å vite at kvinner er blitt for gamle til å bli gravid.. Blir kåt bare av tanken🥰

Var det noe som datt inn i skallen på deg nå? 

Anonymkode: 0378e...8f6

Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Smart👏 Smart fordi du lærer kroppen til å bli bedre kjent med seg selv, men også smart fordi du kan oppleve flere metoder til nytelse og orgasmer..

Det finnes vel andre metoder som gir orgasme uten stimuli av klitten, for det er jo summen av erogene soner som tømmer orgasmebegeret.. Med riktig innstilling for at det skal fungere selvsagt.
Handsfree orgasmer er ikke som andre orgasmer, de kan også være sterkere enn normale orgasmer. Gleden av å utforske seg selv i dette, er jo også meget opphissende og spennende..
Så jo.. du er smart og god med deg selv du🤗

Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Du er veldig rar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...