Nusse Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Sier Cecilie Kjenslid. Kvinner har lite utbytte av å bli pumpa i vagina, og vil ha stimulering av klitoris. Er det ikke like grei da, å bruke hender munn på hverandre, og så kan man glemme prevensjon? Pule kan vi gjøre i analen?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Kilde: http://ceciliekjensli.no/2016/10/13/det-orgasmelose-samleiet/ Anonymkode: 19328...a56 1
Sykkelkopp Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Hun bullshitter. Jomfru som lever ut sine fantasier ved å fantasere om heftige klitorisorgasmer 1
draug 75 Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har til gode å møte noen som vil ha sex med meg, og ikke vil ha meg opp i eneren, men tvert imot er innstillt på å ta til takke med å bli fingra.
Gorgonzola Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Hun har vel både litt feil og litt rett. Mange kvinner har suverent utbytte av vaginalt samleie men slett ikke alle. Min erfaring er også at tungearbeid på klitoris og en finger (eller to) inn der det er aller trangest (ja, vi snakker om kaviarkrysset) samtidig kan gjøre kvinner til sprellende, ukontrollerte, hylende, orgasmedirrende villdyr 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Makan til betasex skal man lete lenge etter. Anonymkode: 965fc...623 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Det blir nok aldri avleggs, så sant du da ikke er homo... Anonymkode: 1f5ac...718 5
Lawyer Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Ingen gir min klitoris en så digg behandling som meg selv😋 Så pikk er velkommen. Greit med fingring og slikking ved vorspiel men det er det;)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 Enig. I virkelig gamle dager var munnen for spesielle anledninger. Så tok rumpa over den plassen, da oralsex ble dagligdags. Nå er det fitta sin tur å vente til noen har bursdag. Anonymkode: d355e...56b 1
Arabella Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 Sex og intimitet med en mann kan absolutt ikke erstattes med alskens remedier. 9 1
Onar Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 18 minutter siden, Arabella skrev: Sex og intimitet med en mann kan absolutt ikke erstattes med alskens remedier. Det er godt å høre Arabella 😅 Tror ikke high tec og alskens utstyr kan slå kroppskontakt med det motsatte kjønn. Er ikke alle som har prøvd rompe, eller vil prøve det heller.
Arabella Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 1 minutt siden, Onar skrev: Det er godt å høre Arabella 😅 Tror ikke high tec og alskens utstyr kan slå kroppskontakt med det motsatte kjønn. Er ikke alle som har prøvd rompe, eller vil prøve det heller. Det er jeg helt enig med deg i. Det siste er ikke noe for meg, men ellers er jeg ganske "frilynt". 1
Onar Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 12 minutter siden, Arabella skrev: Det er jeg helt enig med deg i. Det siste er ikke noe for meg, men ellers er jeg ganske "frilynt". Ja, mye som kan gjøres uten rompesex. I tillegg gir rompesex ønt sjanse for kreft i munn og kjønnsorganene. Mange er opptatt av å vaske undertøy i 60- 90 grader, men ta en penis i munn eller vagina etter rumpesex - det er greit - må le og riste på hodet samtidig. Frilynt ja, det høres jo bra ut;) Endret 22. oktober 2016 av Onar 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 Blir ikke noe puling i anale hos meg. Og slikking gir meg lite. Så jeg er absolutt tilhenger av vaginal sex Anonymkode: f3657...6b8 2
Gjest Edorf Skrevet 2. november 2016 #15 Skrevet 2. november 2016 På 18.10.2016 den 23.13, Nusse skrev: Sier Cecilie Kjenslid. Kvinner har lite utbytte av å bli pumpa i vagina, og vil ha stimulering av klitoris. Er det ikke like grei da, å bruke hender munn på hverandre, og så kan man glemme prevensjon? Pule kan vi gjøre i analen? .....Dama driver egen butikk av sexhjelpemidler,så er vel naturleg å drive en form for markedføring........Kanskje går salget trekt for tiden ! ! !
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #16 Skrevet 2. november 2016 Jeg elsker å ha en penis i vagina, jeg får veldig stort utbytte av det. Selvfølgelig deilig med stimulering av klitoris og. Analsex liker jeg ikke, prøvd flere ganger. Anonymkode: 9bf19...987 1 1
stan Skrevet 2. november 2016 #17 Skrevet 2. november 2016 Glad dama er ei av de som får orgasme av å pule. 2
Resignert Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 1 time siden, stan skrev: Glad dama er ei av de som får orgasme av å pule. Heldig du
Gjest made4u Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 På 18.10.2016 den 23.13, Nusse skrev: Sier Cecilie Kjenslid. Kvinner har lite utbytte av å bli pumpa i vagina, og vil ha stimulering av klitoris. Er det ikke like grei da, å bruke hender munn på hverandre, og så kan man glemme prevensjon? Pule kan vi gjøre i analen? Ikke nytt for meg dette, denne kunnskapen har jeg besittet og benyttet helt siden jeg startet å utforske dere damer, altså i godt over 20 år. Liker å se dere som et instrument, i så fall er jeg musikeren. Jeg vet at med å trykke på de rette tangentene så kan det oppstå søt musikk... Jeg liker å se akten som ett musikkstykke, å gjøre min egen tolkning hvor det er dere damer som er min dirigent. Tolker jeg dere riktig når dere sender meg signaler om deres nytelse da vet jeg at jeg opplever suksess. Suksess er jeg avhengig av, jeg vil jo skape en avhengighet i dere til meg, er det som styrer dere tilbake i min retning og jeg får det jeg ønsker mest av alt. De gangene jeg må gripe om dere og virkelig holde dere fast i et hardt og bestemt grep fordi dere vrir dere ukontroller, da vet jeg at jeg har tolket dere riktig med min tungespiss som er i en heftig dans med deres klittoris...
Leoria Skrevet 3. november 2016 #20 Skrevet 3. november 2016 4 minutter siden, made4u skrev: Ikke nytt for meg dette, denne kunnskapen har jeg besittet og benyttet helt siden jeg startet å utforske dere damer, altså i godt over 20 år. Liker å se dere som et instrument, i så fall er jeg musikeren. Jeg vet at med å trykke på de rette tangentene så kan det oppstå søt musikk... Jeg liker å se akten som ett musikkstykke, å gjøre min egen tolkning hvor det er dere damer som er min dirigent. Tolker jeg dere riktig når dere sender meg signaler om deres nytelse da vet jeg at jeg opplever suksess. Suksess er jeg avhengig av, jeg vil jo skape en avhengighet i dere til meg, er det som styrer dere tilbake i min retning og jeg får det jeg ønsker mest av alt. De gangene jeg må gripe om dere og virkelig holde dere fast i et hardt og bestemt grep fordi dere vrir dere ukontroller, da vet jeg at jeg har tolket dere riktig med min tungespiss som er i en heftig dans med deres klittoris... Aune Sand is that you? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå