Gå til innhold

vil be ut gutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er en ganske liten klasse på universitetet, og i klassen er det en gutt som jeg synes virker hyggelig og som jeg har et ekstra godt øye til. Vi sees bare i timen og prater ikke så mye sammen, i så fall er det "har du gjort oppgaven", "var det vanskelig", "fikk du til oppgave 12" osv. Vi har bare pratet om skole med andre ord. Jeg lurer da på hvordan jeg kan be han ut uten at det virker kleint og åpenbart? Føler det blir litt rart å bare legge han til på facebook og snakke med han der uten videre. Jeg har fulgt han på instagram og da fulgte han tilbake, vet ikke om det er noe da.

Så hvordan kan jeg be han ut? Vi er 20 og 21 år.

Anonymkode: 0ca5e...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare til å be han ut det. "Hva skal du på lørdag ved 15-tiden? Jeg og noen venner skal ut på... Lyst å bli med?".

Anonymkode: 54a25...688

• Liker 1
Skrevet

En dag dere jobber sammen eller har en samtale gående, bare spør "lyst til å finne på noe en dag?

Skrevet

HVorfor skal det ikke virke åpenbart? 

Altså, du vil ha han med på date, men han skal ikke vite at det er en date? det er det dummeste jeg har hørt

Om du absolutt vil spille spill så er det plenty med tid å gjøre det senere. Vis litt interesse nå, og gjør det åpenbart

Skrevet

Så søtt, gi deg til kjenne!

Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

HVorfor skal det ikke virke åpenbart? 

Altså, du vil ha han med på date, men han skal ikke vite at det er en date? det er det dummeste jeg har hørt

Om du absolutt vil spille spill så er det plenty med tid å gjøre det senere. Vis litt interesse nå, og gjør det åpenbart

TS her. 

Nei, så klart ikke spille spill, det er jeg interessert i. jeg synes jo han virker søt og er hyggelig, men er litt sjenert! Har ikke bedt noen ut før! Synes det er litt skummelt å bare spørre noen rett ut. mente mer sånn om jeg heller skal spørre han om svaret på en oppgave istedet for å be han på kino liksom. det tør jeg jo ikke:(

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Nei, så klart ikke spille spill, det er jeg interessert i. jeg synes jo han virker søt og er hyggelig, men er litt sjenert! Har ikke bedt noen ut før! Synes det er litt skummelt å bare spørre noen rett ut. mente mer sånn om jeg heller skal spørre han om svaret på en oppgave istedet for å be han på kino liksom. det tør jeg jo ikke:(

hahah, hææ?

Hvordan skal du få han ut ved å spørre om svaret på en oppgave?

Men du kan ta det litt mer gradvis, si at du skal sitte litt  igjen på skolen og jobbe med faget. Og spør om han blir med

Skrevet

Ts igjen! 

Vi er heller aldri alene, vi er jo alltid i klassen! så vil ikke ydmyke han med å liksom "vil du være med ut" så alle hører det, og ydmykende for meg hvis han sier nei foran alle:( så mente noe som kan være casual, men samtidig for vi tilbragt tid sammen

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen! 

Vi er heller aldri alene, vi er jo alltid i klassen! så vil ikke ydmyke han med å liksom "vil du være med ut" så alle hører det, og ydmykende for meg hvis han sier nei foran alle:( så mente noe som kan være casual, men samtidig for vi tilbragt tid sammen

Huk tak i han når dere er ferdig for dagen (timen), spør han om noe faglig og så spør du om han blir med ut på kino eller noe sånt. Så vanskelig?

Anonymkode: 3aa2a...29c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huk tak i han når dere er ferdig for dagen (timen), spør han om noe faglig og så spør du om han blir med ut på kino eller noe sånt. Så vanskelig?

Takk for svar! Er mer det at jeg har jo ingen aning om hva han synes om meg, vi er liten klasse, så flaut hvis han forteller det til venner, er litt ydmykende:(

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Er mer det at jeg har jo ingen aning om hva han synes om meg, vi er liten klasse, så flaut hvis han forteller det til venner, er litt ydmykende:(

Dere er på universitetet, ikke på ungdomsskolen. De fleste driver ikke å erter andre for hvem de liker lenger :P Bare prøv. Det går nok bra :) 

Anonymkode: c4243...8a3

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er på universitetet, ikke på ungdomsskolen. De fleste driver ikke å erter andre for hvem de liker lenger :P Bare prøv. Det går nok bra :) 

Anonymkode: c4243...8a3

Gutter på 19-23 kan være ganske barnslige og ertete de også... men kanskje jeg som er litt oversjenert her!

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Du er paranoid. Så sant du ikke ser usannsynlig stygg ut er det 90% sjanse for at om du er pågående og ber han ut så vil han ihvertfall knulle deg. Slik er de fleste single menn. Er du ekstra spesiell vil han mer enn å bare knulle deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...