PrebenTønnevik Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg hadde en falsk fbprofil og sendte kona en melding om hvor kåt jeg var på henne, hadde fantasert om henne i årevis og at jeg nå ikke klarte å unnvære å ta kontakt...måtte bare ta sjansen! Tiden gikk...uten noe som helst form for svar....men plutselig nå i helgen så hadde hun svar: "Hvem er du? Kjenner ikke igjen navnet." Det gikk et støkk i meg. Hva skal dette bety. Siden hun i det hele tatt gidder å svare på en slik seksuell melding, må det vel være noe i henne som er åpen for et sidesprang. Hvis ikke hadde hun vel totalt ignorert meldingen eller blokket meg? Hva sier dere kvinner som kan noe om dette? NB. I denne tråden vil jeg ikke høre menns synspunkter, dere kan ikke forstå en kvinne. Kjør interessant debatt, kvinner.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Guess who... Anonymkode: 39495...7da 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Kanskje hun så tråden din her inne hvor du lette etter en cougar å være utro med og ville skremme deg litt? Anonymkode: efbcf...cb7 5
Outlander Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Herregud TS - Dustland ringte, de savner kongen sin. 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 dump henne Anonymkode: bdecf...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, Outlander skrev: Herregud TS - Dustland ringte, de savner kongen sin. Jeg lo så høyt at katten min skvatt til Anonymkode: efbcf...cb7 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg ville aldri vert utro! Om noen sendte meg en slik melding, så ville jeg også visst hvem det var. Jeg hadde kanskje tenkt at det var en litt crazy som jeg burde vert obs på,om en fremmed hadde skrevet slike ting til meg! litt stalker-aktig av en fremmed å skrive slikt.... Men syns du går over streken med å lage en falsk profil for så å teste henne...!? Anonymkode: 8bad7...cfc 4
sol87 Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 17 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: Jeg hadde en falsk fbprofil og sendte kona en melding om hvor kåt jeg var på henne, hadde fantasert om henne i årevis og at jeg nå ikke klarte å unnvære å ta kontakt...måtte bare ta sjansen! Tiden gikk...uten noe som helst form for svar....men plutselig nå i helgen så hadde hun svar: "Hvem er du? Kjenner ikke igjen navnet." Det gikk et støkk i meg. Hva skal dette bety. Siden hun i det hele tatt gidder å svare på en slik seksuell melding, må det vel være noe i henne som er åpen for et sidesprang. Hvis ikke hadde hun vel totalt ignorert meldingen eller blokket meg? Hva sier dere kvinner som kan noe om dette? NB. I denne tråden vil jeg ikke høre menns synspunkter, dere kan ikke forstå en kvinne. Kjør interessant debatt, kvinner. Jeg tror at hun ble nysgjerrig på hvem som kunne få seg til å sende ei så snål melding, særlig når det var noen hun ikke kjente navnet på. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå