Gå til innhold

Trenger litt tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips angående dating :) 

jeg har datet en kar to ganger nå, og d har vært veldig fint. Fikk vite at han hadde kommet ut av et forhold for noen måneder siden, og ikke følte seg helt klar for noe seriøst. 

Skal jeg backe helt ut ? Skal jeg gi han noen hint om at jeg absolutt vil møte han igjen dersom han skulle endre tanke om det å føle seg klar til å møte noen igjen? 

Anonymkode: 7edb3...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha deg som sexvenninne og dette var hans måte å si det på. Så ja, hvis du er ute etter et forhold, så backer du ut NÅ, før du får følelser og ender opp med å knulle han helt til han finner en dame han er klar for noe seriøst med. 

Anonymkode: 1f6b7...266

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha deg som sexvenninne og dette var hans måte å si det på. Så ja, hvis du er ute etter et forhold, så backer du ut NÅ, før du får følelser og ender opp med å knulle han helt til han finner en dame han er klar for noe seriøst med. 

Vi har møttes på to dater. Har hverken kysset eller hatt sex, så det er nok ikke det han er "ute" etter :) tror han på at han ikke føler seg klar for noe nytt, men at han samtidig hadde det fint og ville egentlig gjenta møtene. Lurer mer på om jeg kan gi noen hint eller noe om at jeg vil møte han igjen hvis han skulle endre mening senere. Uten at det blir mas eller slikt :) 

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har møttes på to dater. Har hverken kysset eller hatt sex, så det er nok ikke det han er "ute" etter :) tror han på at han ikke føler seg klar for noe nytt, men at han samtidig hadde det fint og ville egentlig gjenta møtene. Lurer mer på om jeg kan gi noen hint eller noe om at jeg vil møte han igjen hvis han skulle endre mening senere. Uten at det blir mas eller slikt :) 

Ts

Hehe, du er bra naiv også :)  Hele to dater uten at han har vært i buksen din, betyr dessverre ikke at han ikke ser etter noen å hygge seg med, for på et tidspunkt vil du slippe han inn under der. Men go for it. Skal love deg at han ikke sier nei ;) 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, du er bra naiv også :)  Hele to dater uten at han har vært i buksen din, betyr dessverre ikke at han ikke ser etter noen å hygge seg med, for på et tidspunkt vil du slippe han inn under der. Men go for it. Skal love deg at han ikke sier nei ;) 

Så ufyselig du er.. Det er vel ikke akkurat dette jeg spør om heller.. Og tro det eller ei, men alle menn er ikke sånn. Men skjønner du har blingset totalt i forståelsen om at det finnes ulike typer menn.. 

Jeg er heller ikke naiv, selv om du måtte påstå noe annet ut i fra et innlegg hvor du retter fokus på noe annet enn det jeg i det hele tatt lurer på..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...