Gå til innhold

Hjelp - ikke tilgjengelig mobilnett?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Sony Xperia z5, og har ikke tilgjengelig mobilnett. 
Da jeg skulle sende melding i dag, fikk jeg bare beskjed om at den var satt i kø. Det dekningsymbolet har bare vist en strek i dag, OG når jeg prøvde å ringe kom det opp at mobilnettet ikke er tilgjengelig. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen et par ganger, tatt ut og inn sim-kort og slikt, men ingenting hjalp. Mulig jeg må kontakte Telenor i morgen, men er det noen som vet om en løsning her og nå?! 

Tusen takk for all hjelp! 

Skrevet

Prøv å endre til 2G eller 3G.

Skrevet
På 18.10.2016 den 20.53, letterbomb skrev:

Jeg har en Sony Xperia z5, og har ikke tilgjengelig mobilnett. 
Da jeg skulle sende melding i dag, fikk jeg bare beskjed om at den var satt i kø. Det dekningsymbolet har bare vist en strek i dag, OG når jeg prøvde å ringe kom det opp at mobilnettet ikke er tilgjengelig. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen et par ganger, tatt ut og inn sim-kort og slikt, men ingenting hjalp. Mulig jeg må kontakte Telenor i morgen, men er det noen som vet om en løsning her og nå?! 

Tusen takk for all hjelp! 

Mye mulig du har funnet ut av det nå, men dinside hadde sak om det i går, og sony skal visst ha sendt ut ny oppdatering

Skrevet
15 timer siden, Titania skrev:

Mye mulig du har funnet ut av det nå, men dinside hadde sak om det i går, og sony skal visst ha sendt ut ny oppdatering

Jeg fant det ut like etter at jeg hadde postet innlegget, hehe. Men tusen takk for svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...