Gå til innhold

Talgkjertler på underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg snart hatt talgkjertler i underlivet i 3 år. Det ødelegger sexlivet mitt, er livredd for at gutten skal tro at jeg har HPV- virus eller kjønnsvorter. (har sjekket hos gyn)

Noen tips til å bli kvitt det? Vet at man må ha tålmodighet, men små ting som hjelper.. vær så snill

Anonymkode: 887d8...16c

Skrevet

Det er helt normalt å ha små talgkjertler i underlivet, noen vises mer på noen enn på andre

Anonymkode: 404ee...8e5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å ha små talgkjertler i underlivet, noen vises mer på noen enn på andre

Det er så ille, ser ut om jeg har kjønnsykdommer. :( Kan jeg stikke hull i den? 

Skrevet

Hvor stor er den? Er det sånn at den ser ut som en kvise, og er den der konstant?

Skrevet

Alle har talgkjertler i underlivet. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er den? Er det sånn at den ser ut som en kvise, og er den der konstant?

Så stor som en liten ert kanskje? Den er hvit og. Har en på hver side og den er der konstant. 

Skrevet

Jeg pleier av og til å få en klump på ca 1,5 cm i underlivet (mellom den ytre og indre kjønnsleppen). Jeg har klemt litt forsiktig på den, og etter 1-2 dager har det kommet ut talg. Den har da forsvunnet etter 2-3 dager. Men ville ikke begynt å klemme på den dersom det er noe du har konstant, da ville jeg heller tatt meg en tur til legen 

Skrevet

Men som ulykkeligsomliten sier, så er det helt normalt å ha det :-) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier av og til å få en klump på ca 1,5 cm i underlivet (mellom den ytre og indre kjønnsleppen). Jeg har klemt litt forsiktig på den, og etter 1-2 dager har det kommet ut talg. Den har da forsvunnet etter 2-3 dager. Men ville ikke begynt å klemme på den dersom det er noe du har konstant, da ville jeg heller tatt meg en tur til legen 

Har vært hos legen, og hun sier at den vil forsvinne av seg selv. Når da? Synes det har gått altfor lenge. :( 

Skrevet

Hmm, skjønner.. Du kan jo kanskje prøve å klemme forsiktig på de

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, skjønner.. Du kan jo kanskje prøve å klemme forsiktig på de

Tror du det vil hjelpe om jeg slutter å barbere så ofte? Gjør det hver dag, eller annen hver dag. 

Skrevet

Jeg gikk på apoteket og kjøpte en steril nål som jeg stakk inn på siden av talgkjertelen. Så tømte jeg den. Vekke på et par dager.

Anonymkode: 09f70...90a

Skrevet

Gå til en hudpleier som også utfører brasiliansk, og få de til å hjelpe deg med å få den tømt på en trygg måte. 

Anonymkode: 8a7d8...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...