Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 og det er irriterende :-? De blir jo så såre, og nå liker jeg ikke lenger at kjæresten min tar på dem!! Det likte jeg før når de var normale (dvs stive når det var kaldt eller jeg var kåt). Hvorfor er de nå sånn konstant? Er det fordi han har dratt for mye i de eller? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har og samme problemet. De er ALLTID stive!! Det er til tider ganske sjenerende og. Har relativt store pupper. Vet ikke hva som kan gjørest for å få det bedre, men har prøvd å lage varme områder rundt brystvorten, og det hjelper litt Godt å vite at jeg ikke er den eneste hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 Kan det hjelpe å gå med polstret BH? En slik en som gjør at brystvortene ikke synes. Kanskje den er mer behagelig for dere å gå med. Ellers, når jeg ikke vil at brystvortene skal synes i tynne topper, osv, taper jeg dem. Legger et kryss over brystvortene med doktortape. Ikke så veldig vondt å ta av, heller. Kanskje brystvortene deres får 'hvilt' seg litt på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Da ma jo du være venninnen til den andre gjesten som har en venninne med stive brystvorter da sorry .- men litt for mange stive brystvorter på en dag HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Da ma jo du være venninnen til den andre gjesten som har en venninne med stive brystvorter da sorry .- men litt for mange stive brystvorter på en dag Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 22. november 2004 #6 Del Skrevet 22. november 2004 Går det an å få stive brystvorter bare noen går inn i rommet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #7 Del Skrevet 22. november 2004 Går det an å få stive brystvorter bare noen går inn i rommet?? Kanskje hvis den personen har en veldig "kald aura" (nå har jeg sett for mye Åndenes Makt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå