Gå til innhold

Brystvortene mine er alltid stive

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

og det er irriterende :-? De blir jo så såre, og nå liker jeg ikke lenger at kjæresten min tar på dem!! Det likte jeg før når de var normale (dvs stive når det var kaldt eller jeg var kåt). Hvorfor er de nå sånn konstant? Er det fordi han har dratt for mye i de eller? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg har og samme problemet. De er ALLTID stive!! Det er til tider ganske sjenerende og. Har relativt store pupper. Vet ikke hva som kan gjørest for å få det bedre, men har prøvd å lage varme områder rundt brystvorten, og det hjelper litt :) Godt å vite at jeg ikke er den eneste hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kan det hjelpe å gå med polstret BH? En slik en som gjør at brystvortene ikke synes. Kanskje den er mer behagelig for dere å gå med. Ellers, når jeg ikke vil at brystvortene skal synes i tynne topper, osv, taper jeg dem. Legger et kryss over brystvortene med doktortape. Ikke så veldig vondt å ta av, heller. Kanskje brystvortene deres får 'hvilt' seg litt på den måten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da ma jo du være venninnen til den andre gjesten som har en venninne med stive brystvorter da :ler:

sorry .- men litt for mange stive brystvorter på en dag

HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ma jo du være venninnen til den andre gjesten som har en venninne med stive brystvorter da :ler:

sorry .- men litt for mange stive brystvorter på en dag

Tenkte det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
:hoho:

Går det an å få stive brystvorter bare noen går inn i rommet??

Kanskje hvis den personen har en veldig "kald aura" (nå har jeg sett for mye Åndenes Makt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...