Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg lurer på om noen vet om det er lovlig å bestille slike blekekremer de bruker i Asia til Norge? :) Og om noen eventuelt kan anbefale meg en, enten fra Norge eller et annet sted, så lenge jeg kan bestille den lovlig.

Anonymkode: 33baf...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å bestille whiteningkremer, om det er det du mener. De bleker ikke huden permanent, men jevner ut hudtonen. Jeg er litt usikker på hvilken type effekt du ønsker og hvilken hudtype du har, men med litt mer info kan jeg kanskje hjelpe deg med å velge noe.

Skrevet
19 timer siden, Frostrose skrev:

Det er lov å bestille whiteningkremer, om det er det du mener. De bleker ikke huden permanent, men jevner ut hudtonen. Jeg er litt usikker på hvilken type effekt du ønsker og hvilken hudtype du har, men med litt mer info kan jeg kanskje hjelpe deg med å velge noe.

Jeg har veldig mørke armhuler og vil gjerne ble de permanent, men vet ikke hva jeg kan kjøpe som vil virke.. Jeg har lest litt om å bleke huden med hydrogenperoksid fra apoteket, men synes det høres skummelt ut. Er ellers ganske blek, om det skulle ha noe å si :) Setter veldig stor pris på hjelp!

Skrevet

Dersom du skal ha til under armener ville jeg satset på peeling og whitening. F.eks.Innisfree My Secret Peeling og Secret Key Snow White Spot Gel

I overskriften har du skrevet "til annsikt". Der ville jeg brukt mildere produkter i så fall, og gjerne noe med vitamin C. Og så bør du huske solkrem, ellers får du fort mørke flekker igjen. Det er mage gode fra Korea til ansiktet. 

Skrevet
15 minutter siden, Frostrose skrev:

Dersom du skal ha til under armener ville jeg satset på peeling og whitening. F.eks.Innisfree My Secret Peeling og Secret Key Snow White Spot Gel

I overskriften har du skrevet "til annsikt". Der ville jeg brukt mildere produkter i så fall, og gjerne noe med vitamin C. Og så bør du huske solkrem, ellers får du fort mørke flekker igjen. Det er mage gode fra Korea til ansiktet. 

Er det lov å spørre om link ?

Anonymkode: 0d826...caf

Skrevet

Jeg liker å kjøpe fra roseroseshop.com 

Skrevet
2 timer siden, Frostrose skrev:

Takk for forslag! Kan jeg bestille dette til Norge uten problemer?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag! Kan jeg bestille dette til Norge uten problemer?

Ja.:)

Skrevet
1 time siden, Frostrose skrev:

Jeg liker å kjøpe fra roseroseshop.com 

Takk for tips.  Ble visst litt andre ting derfra også 🙈

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips.  Ble visst litt andre ting derfra også 🙈

De har utrolig mye til en god pris, så det forstår jeg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...