AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Del Skrevet 18. oktober 2016 Noen som vet hvordan silikontape fungerer når man dusjer? Faller den av, eller kan man fortsette å bruke den f.eks en uke eller to uten å ta den av når man dusjer? Har et arr dom jeg har tapet med micropore kirurgisk tape i seks uker, men vurderer nå å skifte til silikontape. Noen med erfaring? Anonymkode: 5795d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Del Skrevet 18. oktober 2016 Aner jeg at det ikke er så mange som har prøvd slik tape? Anonymkode: 5795d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har brukt silikontape på et stygt arr for å gjøre det mindre hardt og ekkelt etter det var grodd. Man kan ta det av før man dusjer og bruke det samme i mange uker. Når det faller av f.eks hvis man blir våt så kan man bare tørke det og bruke det samme etter det har tørket. Jeg hadde det på et sted som var veldig utsatt for slikt når det regna og sånn. For meg hadde det ingen effekt. Jeg måtte operere en gang til fordi arret ble så hardt at det sprakk hver gang jeg bøyde leddet. Synes cicaplast salve eller hva det heter hjalp mer. Anonymkode: b5345...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Del Skrevet 19. oktober 2016 På 18.10.2016 den 22.38, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt silikontape på et stygt arr for å gjøre det mindre hardt og ekkelt etter det var grodd. Man kan ta det av før man dusjer og bruke det samme i mange uker. Når det faller av f.eks hvis man blir våt så kan man bare tørke det og bruke det samme etter det har tørket. Jeg hadde det på et sted som var veldig utsatt for slikt når det regna og sånn. For meg hadde det ingen effekt. Jeg måtte operere en gang til fordi arret ble så hardt at det sprakk hver gang jeg bøyde leddet. Synes cicaplast salve eller hva det heter hjalp mer. Anonymkode: b5345...70e Men var det slike sheets eller tape du brukte? Vet at det ikkke sklal så mye til før sheets faller av. Anonymkode: 5795d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå