Gå til innhold

Flere som lever med et sterkt hat mot noen?

Anbefalte innlegg

Gjest KapteinM
Skrevet

Jeg har sterkt hat mot mobbere. Uansett om de er barn eller voksne. Dessverre så har mobbing ført til dette hatet mitt. Jeg er en god person ellers og har følelser som alle andre. Ikke redd for å gråte, og blir veldig trist når andre har det vondt. Jeg ønsker alle folk godt. Men når det gjelder de som mobber og gjør andre vondt over lang tid så føler jeg bare hat. Et så sterkt hat at det hadde vert fint om sånne ikke fantes mer. Jeg ønsker sånne folk bare vonde lidelser, og opplever de noe vondt igjen så kjenner jeg bare lettelse og lykke. For at de får igjen. Hat er et sterkt ord ja, men jeg mener det. Jeg tåler ikke trynet på ondskapsfulle barn og voksne. Ingen unnskyldning at de er små barn og ikke vet bedre. Jo de vet bedre og må læres fra de er bittesmå hvordan de skal behandle andre mennesker. De som ikke klarer det føler jeg bare hat for og ønsker vondt. De fortjener å få igjen for at de må ødelegge andres liv for å føle seg bedre. 

Jeg håper tidligere mobbere føler en sterk anger som plager de. Det fortjener de hvis de har noen følelser for andre. 

Husker når jeg ble mobbet en gang i slutten av barneskolen så fikk jeg så nok av drittungene at jeg tok å slo verstingen til blods. Så gikk jeg. Det var så deilig følelse at jeg gikk hjem lykkelig den dagen. Etter det ble jeg drapstruet av drittungene. De skulle brenne meg levende, mens hele skolen så på. Skulle kaste bensin over meg og ned i halsen på meg, så skulle de tenne på. Jeg fikk ihvertfall vise mitt hat for de. De plaget meg ikke mer fysisk etter det for det var snart sommerferie og de ble utestengt resten av tiden. Men det psykiske fortsatte. Jeg begynte å få stygge tanker om de, men det ga seg litt når jeg begynte på ungdomskolen med nye elever og jeg ble populær. Hatet er det alltid. Hele barneskoletiden min var ødelagt. Hard mobbing fra 1. - 7. klasse. De fortsatte i ungdomskolen også å komme med trusselmeldinger. Til og med nå når jeg var i 20 åra har de skrevet at de har ikke glemt at jeg skal brennes opp. Fikk en melding helt ut av det blå.

Jeg hater mobbere og er ikke redd for å si det. Jeg har gjort flere dumme ting med mobbere når jeg har sett mobbing eller noen jeg er glad i har blitt mobbet. Jeg kan ikke noe for dette sinnet og hatet mitt for mobbere. Mobbende barn er noe verden blir litt bedre av uten. Litt bedre av. Kriger og elendighet ville så klart fortsatt å finnes. Jeg vil de skal få oppleve smerter selv og jeg synes IKKE synd på de som gjør det. 

Måtte bare få det ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en mobber, jeg hater folk som ikke mobber.

Anonymkode: fc46f...f05

• Liker 1
Skrevet

Nei. Å bære på slikt hat er veldig energikrevende og det er bare ødeleggende for personen som bærer på det.

Anonymkode: 9ed20...b68

• Liker 2
Skrevet

Hat er en naturlig følelse, ikke så bra å gå rundt med mye hat, du bør ta igjen. Da blir din balanse gjenopprettet. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater folk som har navn som begynner på T og ender på Johaug. For slike folk doper seg når de driver med idrett. Det ødelegger vår nasjons gode navn og rykte. Derfor hater jeg inderlig og sterkt slike.

Anonymkode: f2d98...723

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Nei, gidder ikke å bruke energien min på å gå rundt å hate noen.

Men jeg misliker noen.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Jeg hater alle som ikke hater, fordi det er løgn.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mobber, jeg hater folk som ikke mobber.

Mhm. Ingen tror deg et sekund.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater folk som har navn som begynner på T og ender på Johaug. For slike folk doper seg når de driver med idrett. Det ødelegger vår nasjons gode navn og rykte. Derfor hater jeg inderlig og sterkt slike.

Du virker litt ustabil. Påvirker det ditt liv i noen grad? 

• Liker 1
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si. Det er et sterkt ord, og koster mer energi og oppmerksomhet enn jeg har råd og gidd til. Misliker derimot! Men ikke aktivt, selvsagt. 

Skrevet

Jeg har et hat mot alle som har en haug med brukere her inne, og skifter kallenavn ofte og ikke minst de som sletter seg og lager nye brukere! 

Anonymkode: 9e2d5...c5f

Skrevet
1 minutt siden, Nappetass1 skrev:

Du virker litt ustabil. Påvirker det ditt liv i noen grad? 

På hvilken måte mener du at å ha følelser er å være ustabil? Ustabil er som regel å ha en ekstrem svinging i sitt følelsesmønster. Mitt følelsesmønster svinger ikke. Jeg hater folk som har et navn som begynner på T og ender på Johaug. Av den enkle grunn at slike folk doper seg og ødelegger Norges gode navn og rykte internasjonalt. Med andre ord, det er ikke irrasjonelle følelser, det er i aller høyeste grad rasjonelle og vel begrunnede følelser.

Når du må ty til personangrep sier det mer om deg enn om meg.

Gjest Spiderman
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eg hater folk som har et navn som begynner på T og ender på Johaug. Av den enkle grunn at slike folk doper seg og ødelegger Norges gode navn og rykte internasjonalt.

True mental strenght is letting go.

Spesielt når du ikke kan vite om hun bevisst dopet seg. Alle kan drite seg ut...

Skrevet

Hat er den viktigste følelsen til en kvinne, med hat skal det klagete kvinnesamfunnet  bygges.

• Liker 1
Skrevet

Ikke hat, men veldig negative følelser mot barnefar og hans foreldre som sviktet sin sønn/barnebarn som jeg da er mor til. "Barnet" er nå voksent og har minimal kontakt med dem. Jeg gir ikke fem flate øre for dem.

Anonymkode: a9d5e...e61

• Liker 1
Skrevet

Jeg HATER en viss fyr som behandler meg som dritt.

Skrevet

nja.....

Skrevet (endret)

slettet

Endret av navn88
Skrevet

Missliker gjør jeg.

Hater gjør jeg ikke.

Anonymkode: 2f57b...ee6

Skrevet

Ikke direkte hat, men jeg misliker stemoren min svært mye. Det er min far som har skyld i alt vondt som har skjedd på grunn av henne, han har ikke baller og tør ikke ta kampen. Har null kontakt med henne og nesten ikke kontakt med han. Han får ikke lov til å snakke med meg 😳

Anonymkode: 3ff61...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...