treningsgal Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 For en god stund siden googlet jeg wish på tlf min og ble sendt til en nettside som het geek. Der ble jeg oppfordret til å laste ned geek-appen, og det gjorde jeg. Jeg handlet et par småting der, og etterhvert slettet jeg appen. Nå fikk jeg lyst å gå inn å se litt igjen og oppdager at det er en app som heter wish og en som heter geek. De ser helt like ut bortsett fra bakgrunnsfarge. Om jeg googler wish, så kommer jeg dit og ikke til geek slik som sist. Jeg er forvirret! Er det to forskjellige eller er det egentlig det samme?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Fikk du ikke noen epostbekreftelse eller noe på bestillingene? I så fall kan du sjekke hva adressen i eposten er. Anonymkode: 2eea8...8f5
treningsgal Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du ikke noen epostbekreftelse eller noe på bestillingene? I så fall kan du sjekke hva adressen i eposten er. Anonymkode: 2eea8...8f5 Det gjorde jeg nok, men det er så lenge siden. MEN jeg blir bombardert med geek-eposter så de var nok der jeg handlet. Men lurer fortsatt på om det egentlig er samme greia bare under to forskjellige navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå