Gå til innhold

Finne jente til jentesex - SO ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble dumpe av min mannlige eks for noen måneder siden. Før dette skjedde snakket vi mye om trekant og muligheten for at jeg kunne leve ut fantasien min; sex med ei jente. Nå som jeg da er singel anser jeg det som en god mulighet for meg å prøve dette på egenhånd og kanskje etterhvert finne meg en kvnnelig partner Er selv bifil og har aldri hatt noen andre seksuelle erfaringer enn med min eks, men kjenner jeg er veldig klar for å prøve nå.
Jeg ønsker tips til hvor og hvordan man kan finne seg ei jente uten å virke for desperat eller klein. Har aldri sjekket opp noen før og er ganske innadvendt av meg og er ikke særlig flink på hverken small-talk eller å virke kontaktsøkende.  
Har hørt om nattklubben SO i Oslo og lurte på om det kanskje er et sted å sjekke ut. 
Noen med erfaringer/tips? :)

Anonymkode: a74d7...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom hit å så skal jeg ha sex med deg jeg 😘 Haha, neida... Bare tuller :-) legg til LesbeNO på Snapchat der er det mange som deler sin private Snapchat adresse, hvor de er intrisert i forhold eller bare sex :-) 

Anonymkode: e906d...c70

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å bli med på facebook, er grupper for lesbiske/bifile som er aktive, arrangerer treff osv, mye enklere å komme inn i miljøet den veien enn å gå helt alene på klubb. 

Anonymkode: 0f8e8...739

Skrevet

Skulle gjerne hatt sex med deg;) Drømmer om å prøve jentesex selv, har fantasert om det siden tenårene....

Anonymkode: 65b2e...bed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...