Gå til innhold

Hvordan vet en om ei kvinne er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med ei kvinne i helgen. Ikke bare kjent, så mye som vi pratet om som vi hadde til felles. Til og med obskure bøker som vi hadde begge to! Jeg ga henne et kompliment som hun returnerte, når jeg tok farvel med henne ved bussen (toget går jo ikke). Siden svarte hun på SMS, med en gang. Etter det, stille. I dag en melding og hvor hun takket meg (noe hun alt har gjort) for at jeg kjørte henne. Hun lurte på hva jeg het på facebook. Men hun har ikke lagt meg til.

Jeg foreslo å gå en tur sammen, om hun hadde veiene forbi igjen. Men den meldingen har hun ikke svart på. Bare stille. Jeg vil ikke være for frempå. Men... Jeg har ikke møtt noen som henne før. Hun tok omtrent pusten fra meg. Fantastisk skjønn sjel. Mest av alt vil jeg holde henne i hånden mens vi går langs med vannet... og prate om alt og ingenting. Men jeg er livredd for å være for frempå, så jeg virker som om jeg er hodestups forelsket eller desperat og i begge tilfeller, useriøs. Kanskje er jeg forelsket? Men det er sikkert, jeg er seriøs. Jeg har møtt mange fine mennesker i løpet av mitt liv, men ingen som henne. Jeg vil så gjerne bare bli mer kjent med henne. Men livredd for at hun... skal oppfatte meg som useriøs. Eller noe annet skal skremme henne vekk.

Hvordan vet jeg eller hvordan finner jeg ut av, uten å mase? Hennes siste oppdatering på FB er fra september, så hun er ikke der så ofte. Krysser fingrene for at det bare er derfor.

Hun er singel, ja. Hun spurte meg om jeg hadde kjæreste, når hun var her. Så jeg tok det som... at hun kanskje er interessert. Eller kanskje det bare var løst prat? Jeg vet ikke. Men stillheten på SMS river i meg. :P

The games that people play... Hvordan vet jeg?

Anonymkode: 63ec6...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg som en 14 år gammel jente. Mitt hjerte slår og slår og jeg ser stadig vekk innom facebook for å se om hun har godtatt, men nei... :-/

Be still my heart, be still.

Anonymkode: 63ec6...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...