AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har datet ei jente i noen uker og hun har klaget over at hun har vondt i tennene. Hun har dårlig råd og har sjekket tennene, hun har seks hull, men får ikke gjort noe med det pga mangel på penger. Virker som hun har det ganske rotete økonomisk. Hun jobber ikke, men jeg har venner som også er arbeidsledig, men de klarer seg på det de får av Nav. Hun jeg dater bare klager på Nav. Uansett, tilbake til det om tennene: Hun har overnattet her tidligere og sagt at hun ikke har pusset tennene eller tatt med seg tannbørste. En morgen jeg møtte henne hjemme hvor hu bor så hadde hun heller ikke pusset tennene, hun sa hun håpet jeg ikke merket det på ånden. Selv er jeg nøye med tennene, pusser de både morgen og kveld, bruker tanntråd og fluor. Sist hun var her så sa jeg at jeg hadde kjøpt tannbørste til henne. Hun bare smålo av det. Så nå etter dette får jeg melding av henne om at jeg kan gi den tannbørsten til noen andre, hun ville ikke se meg mer? Samtidig var det tydelig at hun da hun sist overnattet ikke brukte tannbørsten en gang. Er det virkelig frekt å gå en tannbørste til noen som ofte overnatter, som alltid glemmer sin egen tannbørste? Hu må jo skjønne at det ikke er rart hu får hull i tennene. Anonymkode: 1466c...c67
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Huff da.. Vær glad du kom deg unna du om hun blir sur over så små ting som å få en tannbørste. Anonymkode: 435d9...f3f 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Noen mennesker har problemer med seg selv, og de kan ikke reddes.. Tror du skal være glad for at hun nå har dumpet deg. Anonymkode: 9542c...4d1 4
Gjest Vevila Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg synes det var en koselig gest. Vær glad du kom deg unna.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg ser ikke helt hvorfor du henger deg opp i dette. Er du ikke heller glad for at du er kvitt henne? Anonymkode: 32d58...8c0 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Hun er vel ikke noe å samle på, vær glad du er kvitt henne. Anonymkode: 07189...14b 2
Outlander Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Halloooo!! Bli glad du er kvitt henne! Hvis jeg hadde 6 hull i tennene og hadde ikke råd til tannlegen ville jeg ha pusset tennene mine hvert 3 time. Det kunne ikke være så fin å kysse henne ÆSJ! Hvor lat går det an å være at folk klarer ikke å pusse tennene sine! Brush your damn teeth woman! Endret 18. oktober 2016 av Outlander 2
jabx Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Hun høres ustabil ut. Pris deg lykkelig for at du ble kvitt henne. 1
Raven Emerald Skrevet 19. oktober 2016 #10 Skrevet 19. oktober 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå