Studentj Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Hei. Jeg nærmer meg snart 20 år gammel. Alle mine tidligere bursdager så har det vert en form for feiring enten det bare har vert å slappe av med venner, festing, kino eller stor besøk. Men i år er jeg student og bor ikke hjemme. Jeg bor på et lite sted nå hvor det ikke skjer så veldig mye, og jeg har ikke fått noen spesielt gode venner heller. Heldigvis bor jeg sammen med kjæresten min som selvfølgelig skal tilbringe dagen med meg. Men jeg lurer på hva vi skal finne på? Jeg har dessverre alltid for store forhåpninger til sånne dager, og 20 års er jo en litt stor dag. Så jeg håper jeg kanskje kan få noe innspill eller tips fra dere til å hjelpe meg å ikke bli for skuffet på dagen min, tusen takk! Endret 1. oktober 2019 av Studentj
Gjest RaspberryPi Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Kos dere sammen med god mat og vin. Se favorittfilmen din og kos dere med tente lys og hverandre. Hva mer kan man ønske seg?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Studentj skrev: Hei. Jeg nærmer meg snart 20 år gammel. Alle mine tidligere bursdager så har det vert en form for feiring enten det bare har vert å slappe av med venner, festing, kino eller stor besøk. Men i år er jeg student og bor ikke hjemme. Jeg bor på et lite sted nå hvor det ikke skjer så veldig mye, og jeg har ikke fått noen spesielt gode venner heller. Heldigvis bor jeg sammen med kjæresten min som selvfølgelig skal tilbringe dagen med meg. Men jeg lurer på hva vi skal finne på? Jeg har dessverre alltid for store forhåpninger til sånne dager, og 20 års er jo en litt stor dag. Så jeg håper jeg kanskje kan få noe innspill eller tips fra dere til å hjelpe meg å ikke bli for skuffet på dagen min, tusen takk! Skuffet...? Skrev du feil alder? Jeg syns du skrev at du ble 20 år. Anonymkode: 82fb9...1d2 1
Studentj Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Det stemmer det, jeg blir 20 år. Er ikke alderen det er noe galt med. Jeg vil bare ikke at bursdagen min skal være lik alle andre dager vis du skjønner. Så ønsker bare tips for noe å finne på. Kose kvelder med vin, god mat og film eller spill er ikke noe nytt desverre. Men er utrolig koselig. Endret 18. oktober 2016 av Studentj
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Har du mulighet til å invitere gamle venner på overnattingsbesøk og så ta en fest?:) Hvis ikke ville jeg nok bare gjort noe hyggelig med kjæresten:) En bursdagsfeiring må ikke være masse folk og tjo og hei for å være bra, en rolig feiring er også en bra feiring, bare på en annen måte. Anonymkode: 7645a...548
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 16 minutter siden, Studentj skrev: Hei. Jeg nærmer meg snart 20 år gammel. Alle mine tidligere bursdager så har det vert en form for feiring enten det bare har vert å slappe av med venner, festing, kino eller stor besøk. Men i år er jeg student og bor ikke hjemme. Jeg bor på et lite sted nå hvor det ikke skjer så veldig mye, og jeg har ikke fått noen spesielt gode venner heller. Heldigvis bor jeg sammen med kjæresten min som selvfølgelig skal tilbringe dagen med meg. Men jeg lurer på hva vi skal finne på? Jeg har dessverre alltid for store forhåpninger til sånne dager, og 20 års er jo en litt stor dag. Så jeg håper jeg kanskje kan få noe innspill eller tips fra dere til å hjelpe meg å ikke bli for skuffet på dagen min, tusen takk! I all verden. Du er den eneste som kan sørge for at du ikke blir "skuffet på dagen din". Anonymkode: 5fdbf...104 3
Mr_White Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Hva med å ønske seg en romantisk weekend en plass som gave/feiring?
Gjest RaspberryPi Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 TS får meg til å føle meg vanvittig low maintenance
Spiteful Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skuffet...? Skrev du feil alder? Jeg syns du skrev at du ble 20 år. Anonymkode: 82fb9...1d2 Herregud. Makan til frekkhet. Man kan da være så gammel som bare det og fortsatt ønske at bursdagen blir mer spesiell og utenom det hverdagslige??? Blir helt oppgitt over slike som deg som tenker det finnes grenser på slikt. Jeg syns bursdager er en spesiell dag, og uansett alder feirer jeg alltid bursdagen til de jeg er glad i, og gjør den mer enn gjerne spesiell. Gave skal de også få. Jeg syns bursdager er en fin dag vise at man bryr seg om noen på. Dessuten, en på 20 er ikke så jævlig gammal. 20 åringer er langt fra voksne, og har så vidt starta på voksenlivet! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er 31 og ELSKER bursdagen min. Liker å bli skjemt ekstra bort da. Er liksom "min" dag. Så skjønner deg godt ts:) be samboeren din booke et bord på en restaurant og du ikke vet hvor. Spis eg god middag og gå til en bar etterpå og kjøp deg en drink:) spill litt biljard og kos dere🎈🎉 Gratulerer på forhånd. Heldig du som er så ung🙊 Anonymkode: 43caa...087
fuglekvitter__ Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 13 timer siden, Studentj skrev: Hei. Jeg nærmer meg snart 20 år gammel. Alle mine tidligere bursdager så har det vert en form for feiring enten det bare har vert å slappe av med venner, festing, kino eller stor besøk. Men i år er jeg student og bor ikke hjemme. Jeg bor på et lite sted nå hvor det ikke skjer så veldig mye, og jeg har ikke fått noen spesielt gode venner heller. Heldigvis bor jeg sammen med kjæresten min som selvfølgelig skal tilbringe dagen med meg. Men jeg lurer på hva vi skal finne på? Jeg har dessverre alltid for store forhåpninger til sånne dager, og 20 års er jo en litt stor dag. Så jeg håper jeg kanskje kan få noe innspill eller tips fra dere til å hjelpe meg å ikke bli for skuffet på dagen min, tusen takk! Hva med å invitere noen venner, noen i familien å gjøre det du kan ut av det da? Kino? Typisk svar, men det er vel det som ofte blir gjort eller? Håper hun overrasker deg med kake og noe gøy.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 Hvordan du kan unngå å bli skuffet? Ikke forvent all verden! Du blir 20 år. Du er voksen. Og det er ikke noe spesielt å ha bursdag. Alle har det en gang i året uansett. Hvis du ikke orker/får til/vil planlegge en heidurende dag, så får du ikke en heidurende dag. Anonymkode: 74113...79c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå