AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg vet enda ikke om jeg er gravid, men korsryggen min er såååå vond og jeg har menssmerter oppå der igjen. Jeg har vært gravod en gang før, men husker ikke hvordan det var da. Hva var dine første tegn før positiv test? Anonymkode: fa34e...23a
våren14 Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Fyllesyke hver morgen fra 8 dpo, selv uten å ha luktet på alkohol en gang. Ga seg rett før IKM og positiv test, kom tilbake som superkvalme i uke 7 Skjønte med en gang at jeg var gravid, for det var en meget spesiell følelse kan man si... Var aktive prøvere da, så ventet jo bare på det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Nå er jeg 5+2. Begynte oppkast for en uke siden og skikkelig kvalme. Er konstant tørst. Svimmel. Lavt blodtrykk hver gang jeg reiser meg. Tett nese. Andpusten. Mensmurringer. Må ofte tisse. Ja det var vel det Anonymkode: bd51b...0bd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Absolutt ingenting. Bortsett fra manglende mens. Og etterhvert voksende mage. Trodde jeg var gravid hver eneste mnd i prøvingen, hadde så mye symptomer(som selvfølgeøig bare var pms). Også kom mnd jeg ble gravid; hadde så lite symptomer at jeg glemte å vente på mensen gikk opp for meg at mensen manglet 5 dager over tiden. Anonymkode: 8d582...32c
mjauritz Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Ja, våknet en morgen i uke 4 og kastet opp. Det var første gangen og fra den morgenen så kastet jeg opp hver dag hele dagen i 9 mnder
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Er fem uker på vei, og symptomene varierer. Det ene øyeblikket føler jeg feberfølelse, murring i magen, litt kvalme og hodepine, mens i neste øyeblikk ingenting. Anonymkode: d2af4...f62
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Første gang Våknet opp en morgen i uke 6 kjempe kvalm og trøtt. Det fortsette i flere dager og jeg sov mye, hadde sommerferie. En dag så sov jeg i 8 timer og sov godt natta etter. Plutselig passet ingen av BH'ene, også i uke 6. Når jeg var 7+0 så hadde jeg en spontanabort. Andre gang I uke 6 så fikk jeg stråling nedover bena som jeg ikke skjønte da at var bekkensmerter. Ble rundt uke 8 ganske trøtt og masse bekkensmerter i uke 9. Ingen kvalme hele svangerskapet, og puppeme vokste ikke så tidlig som første gang. Var ca halvveis når det ble mer plager. Mistet ikke dette barnet. Anonymkode: 92f50...abe
theSchrimp Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 På 18.10.2016 den 12.27, AnonymBruker skrev: Jeg vet enda ikke om jeg er gravid, men korsryggen min er såååå vond og jeg har menssmerter oppå der igjen. Jeg har vært gravod en gang før, men husker ikke hvordan det var da. Hva var dine første tegn før positiv test? Anonymkode: fa34e...23a Har selv vondt i ryggen! Men oppå der har jeg stråling nedover lårene, stikking i livmor, masse kviser og humørsvigninger... skal ta testen imorgen tidlig, da jeg er 28 dager over mens men blødninger som kommer innimellom
Gjest Trolletrine Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Oksehunger og mensensmerterEn dag satt jeg på jobb, og ble så sulten som jeg seriøst aldri har vært før. Jeg slukte de to brødskivene jeg hadde i matpakken, men det var som om jeg ikke hadde spist en smule. Så løp jeg på bensinstasjonen og kjøpte meg en DIGER baguett. Slukte denne også, uten at det hjalp, men da begynte det å ane meg at dette var litt rart. Deretter måtte jeg på do for å ta på meg bind, for det føltes som om mensen hadde kommet. Det var den ikke. Ingenting av dette slo meg som symptomer på graviditet, men utpå kvelden falt det meg bare inn at "ja, nå tar jeg meg en test". Faktisk. Testen slo ut på positiv med en gang og jeg var hoppende glad
Snurrepurre Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Kvalme/dårlig matlyst fra 11dpo. Ømme pupper på "feil" tidspunkt i syklusen. Luft bobling/rumling langt nede i magen (det var faktisk da jeg ble sikker på at det måtte være graviditet ). Fikk svaaaak positiv test 10dpo, men kunne ikke se streken helt skikkelig før 12dpo
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 På Tuesday, October 18, 2016 den 23.01, mjauritz skrev: Ja, våknet en morgen i uke 4 og kastet opp. Det var første gangen og fra den morgenen så kastet jeg opp hver dag hele dagen i 9 mnder Sånn følte jeg meg også. Kastet opp til og med rett etter fødselen ... men fikk en frisk og herlig gutt Anonymkode: 66bfe...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå