Gå til innhold

papirrester? ...ekkelt!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg

Vet ikke helt hvor denne hører hjemme...det jeg lurer på er ganske ekkelt.

Har lenge merket at rester av toalettpapir ser ut til å sitte igjen i skrittet. Har forsøkt å bytte papir, men hjelper ikke. Det hjelper heller ikke om jeg dusjer hver dag. Det kommer straks jeg går på toalettet. Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan skje spesielt med mykt do-papir.

Prøv noe billig og "hardt" :)

Foreksempel Maxi-meter eller det aller billigste dopapiret fra REMA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er du sikker på at det ikkee r sopp? Utfloden kan endre konsistens til litt klumpete, og kan minne omm sammenrullet vått papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må da virkelig være mulig å se forskjell på sopp og papir :o

Jeg har opplevd det samme noen ganger - og det er jeg sikker på var papir. Verst er det når jeg skjønner att det sitter igjen litt papir "der bak". Da ser jeg for meg at endetarmen suger det opp - og det synes jeg er litt ekkelt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Det må da virkelig være mulig å se forskjell på sopp og papir :o

Jeg har opplevd det samme noen ganger - og det er jeg sikker på var papir. Verst er det når jeg skjønner att det sitter igjen litt papir "der bak". Da ser jeg for meg at endetarmen suger det opp - og det synes jeg er litt ekkelt... :-?

hvis soppen legger seg som et tynt og litt usynlig lag over hele området, og du tørker deg med dopapir, har soppen av og til en tendens til å samle seg i små "ruller" som sitter igjen på både papir og der nede.

noen typer papir gir alltid den effekten, men noen ganger er det sopp. greit å foreslå til noen som lurer, i tilfelle hun ikke hadde tenkt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjelp meg

Takk for alle svar.

Skal først å fremst få til innkjøp av en soppgreie fra appoteket. Er det canesten eller no sånt? Det finnes vel flere typer av denne. Hvilken skal jeg ta?

Forresten veldig godt å høre at det ikke bare er jeg som har/har hatt dette problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det dukker opp hver gang du er på toalettet, og du ikke merker noe annet ubehag (kløe, svie), så er jeg slett ikke sikker på at det er sopp. I så fall er det neppe noen god idé å begynne med Canesten. Som Miau sa, det kan hjelpe med et fastere toalettpapir, det myke klumper seg lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' hvis det dukker opp hver gang du er på toalettet, og du ikke merker noe annet ubehag (kløe, svie), så er jeg slett ikke sikker på at det er sopp. I så fall er det neppe noen god idé å begynne med Canesten. Som Miau sa, det kan hjelpe med et fastere toalettpapir, det myke klumper seg lettere.[/quote']

Enig med Nilma her..Dette høres da slettes ikke ut som sopp, men rett og slett toalettpapirrester!

Ville nok sjekket dette nøye selv var jeg deg, før du setter igamng med soppkurer etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...