Gå til innhold

Har ikke mottatt faktura

Anbefalte innlegg

Skrevet

i august mnd bestilte jeg meg et Internett med 12mnd bindingstid, men jeg har enda ikke fått noe faktura.. 
Jeg ringte for 3 uker siden og spurte hvor den ble av, for å høre om den kanskje hadde kommet bort i posten.. 
Fikk da vite at den ville komme om ikke så alt for lenge.. Men den har enda ikke kommet, det skulle hittil ha kommet 2 fakturaer.. 
Burde jeg ringe å mase på de? Eller skal jeg spille på det at jeg allerede har spurt en gang.. ? 

Anonymkode: 6c16c...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville sjekket igien. Det kan være at de har en feil i fakturaadressen eller noe, eller at de faktisk HAR sendt deg den f.eks. på email og så har den havnet i søppelpost-mappen og blitt slettet?

Du bør ringe dem igjen og høre NÅR de har sendt faktura, HVORDAN (brev eller epost) og om de kan sende deg eventuelt kopier snarest mulig, da du ikke har mottatt noen. Be dem lese opp adresse på deg fra kundesystemet, og kontaktinfo som tlf og epostadresse, så du er sikker på at de har det riktig.

Det er kundens ansvar å sørge for at fakturaer blir betalt, og å etterlyse fakturaer som evt ikke dukker opp. Det er et ansvar man har som kunde et sted som yter en vare eller tjeneste til deg.

Ring i dag. Lykke til!

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Telenor? Jeg hjalp noen å bestille bredbånd i april/juni, fikk routeren men ingen faktura. Vi skulle få regning når bredbåndet var koblet opp. De sendte en montør, han sa det ikke var mulig, fikk avtale på avtale som de kansellerte i siste liten, men nå fikk vi endelig koblet oss opp for et par uker siden. Da kom regning for de to første månedene, men fortsatt ikke noe på routeren. Må nok ringe dem, hadde det vært meg privat hadde jeg garantert tatt kontakt umiddelbart for å unngå purring.

Men har hatt en diskusjon gående med dem siden juni om mobilabonnementet mitt, og hvorfor jeg kun får 2/3 av den datamengden jeg betaler for. Har ikke kommet noe nærmere en løsning der heller, så kan ikke si forhåpningene er så veldig høye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...