AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Noen som har erfaringer med sminke fra merket Milk? Har sett et par videoer på YouTube, bl.a fra Pixiwoo hvor produktene ser veldig fine ut. Ser det kan kjøpes hos Sephora, men finnes det andre lettere tilgjengelig plasser? Anonymkode: 12464...739
Cathj Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Har prøvd noe, annet har jeg bare testet litt på Sephora. Jeg vet ikke andre steder du kan kjøpe det enn der, i hvert fall ikke enda. Jeg prøvde concealeren (Coverage Duo), og den likte jeg ikke spesielt godt. Jeg synes den tørket litt skjoldete, og så var ikke fargene optimale for meg. Hero Salve er helt fantastisk! Lip + Cheek er veldig bra (jeg har den i Perk), men den ville jeg ikke anbefalt på leppene. Da ville jeg heller prøvd leppefargene, som jeg likte veldig godt (jeg har Name Drop og New Whip som er matte). Jeg var veldig spent på Holographic Stick, og den var helt OK. Ikke så veldig vill som den ser ut. Jeg har veldig tørr hud, og den ser veldig dewy ut, men jeg kan tenke meg at den ikke vil fungere så godt på fet eller kombinasjonshud. Den er mye mer naturlig enn man skulle tro. Highlighteren og bronzeren så helt greie ut da jeg prøvde dem i butikk, men de hadde begge litt feil farger i forhold til hva jeg liker, og hva som passer min hudtone. Er ikke veldig stor fan av wet look-øyesminke og sånn, så jeg har ikke prøvd noe særlig av det. 1
Prestekragen Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Har ikke prøvd noe jeg heller, men ble veldig interessert da jeg så videoene fra Pixiwoo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå