Gladius Veritatis Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Min beste ven er Jesus. Vi var så nær kvarandre etter at eg omvende meg. Han var trofast sjølv om eg var trulaus. Eg forstår ikkje korleis han kunne verte borte for meg. Verda har blitt til eit helvete. Merkelege ting skjer over alt. Mine næraste har forandra seg. Livet mitt er konstant einsemd og smerte. Kjære Jesus - for deg er alt mogleg. Gi meg ein sjanse til..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 På 18.10.2016 den 10.35, Gladius Veritatis skrev: Gi meg ein sjanse til.. Jeg håper du vet at Jesus ikke har stengt døren. Det er det du selv som gjør. Jesus ønsker å være med deg alltid. Anonymkode: 14ad9...98d
Gladius Veritatis Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2016 Eg kunne så ønskt du hadde rett. Men det står at Gud lukka døra til Noahs ark, og Arken er Kristus. Det står også i Bibelen om ei utilgiveleg synd, som er å spotte Den Heilage Ande. Eg sa og gjorde veldig blasfemiske ting. Etter dette har sjukdom og elendig råka meg. Eg ser ein tydeleg samanheng.
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 du har fått alle plagene i bibelen muligens, ikke braa!! huff.. ikke bra! du får be om tilgjivelse, de skal hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå