tonelise10 Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Hva må en ha for å fjerne ALL sminke på 1-2-3? Og da tenker jeg på ALT en på fører seg i ansiktet. Jeg har prøvd diverse, men jeg blir ikke enig med meg selv. Så har du noen navn og evt. hvor du får kjøpt det så blir jeg veldig glad
Calleia Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bruker sånne rense-servietter og er kjempefornøyd med disse!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 First Price renseservietter fra matbutikken (Norgesgruppen) Anonymkode: 121d9...3db
Sassenach Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Bioderma Micellar-vann. Spesielt utviklet med molekyler som "suger" til seg alt av sminke, skit og overflødig olje fra huden. Fungerer dog best på ikke-vannfast sminke. For dette ville jeg tydd til en renseolje à la Precleanse fra Dermalogica.
Prestekragen Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Garnier sitt micellar+olje tar absolutt alt.
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Det beste for å fjerne absolutt alt synes jeg er renseolje + renseskum. For tiden bruker jeg denne oljen og denne rensen. Jeg er også glad i micellærvann (Garnier sitt er favoritten), men av og til føler jeg at jeg ikke får vekk all sminke + kremer som jeg har under. Jeg må dessuten gå over ansiktet så mange ganger før jeg føler jeg er ren at det tar like lang tid som olje + rens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå