AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Ny studie tilbakeviser at det er ekteskapet som fører til bedre livskvalitet og lykke. http://www.side2.no/helse/forskning-flere-fordeler-ved-a-vre-singel-enn-gift/3423273486.html Tror dere på denne forskingen eller er det bare tøv ? Anonymkode: 98c3d...c38 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Har man et godt nettverk og gode venner, tror jeg dette er helt riktig. Særboerskap er også en kjempegod idé, dersom man ikke har felles barn. Anonymkode: cd384...1ca
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Bemerk ordene "fordi de har lyst" i artikkelen. Om man reelt sett er frivillig singel, så er det jo stort sett ikke noe problem da frivillige single som regel har nok av partnertilbud om de en gang skulle ombestemme seg. Verre er det med de som er ufrivillig single som som innerst inne ønsker noen å dele livet med. De er det mange av, og for dem blir det stadig verre jo eldre de blir. Anonymkode: 91682...35f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Det er ikke det det står i artikkelen side2 har bassert det de har skrevet på. Det står at singellivet har flere fordeler enn det fordommene mor singelliv sier. Den tar ikke for seg de positive sidene ved ekteskap i det hele tatt. Den fokuserer hovedsaklig på de positive sidene ved å være singel, og at det er bedre enn folk skal ha det til. Anonymkode: 40b3b...d5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Dette har jeg da visst i årevis. Jeg bytter aldri ut singellivet. Ikke for noe. Anonymkode: 03f6d...6ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå