AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv Anonymkode: bda9d...a2f
linsejesus Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 44 minutter siden, linsejesus skrev: Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem? Det hørtes fint ut Jeg vasker dem under vann ja, og legger dem nærme månelyset. Anonymkode: bda9d...a2f
Gjest Black Amethyst Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg kun nyter det å se på fullmånen i sitt vakre lys. Tenker ikke på så mye spesiellt, men beundrer synet av full måne.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg ofrer nyfødte kattunger til Jehova ved fullmåne, tar livet av de ved å vrenge de og tre de på fingrene mine.. 10 stk må til. Så onanerer jeg. Så lenge jeg fortsetter med dette vil KrF holde seg over sperregrensen. Anonymkode: 411be...e6a 1
lokmeister2016 Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg
Lillek Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 9.03, lokmeister2016 skrev: ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg Hvordan renser du rommet ditt?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Ved fullmåne er et spesielt dyr alltid i tankene mine, og det er ikke varulven. Anonymkode: 79190...1a1
lokmeister2016 Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 man renser rommet med salvie og røkelse også skal man visualisere at man fjerner all negativ energi
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 Høres hyggelig ut. Jeg tror ikke på noe som helst av spirituelle ting, men har en sterk estetisk sans i form av følelser om du skjønner. Så jeg liker å være våken lenge og gå tur om natten hvis det er fullmåne og fint vær. Helst være alene. Anonymkode: 7bf25...f47
Gjest made4u Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 På 18.10.2016 den 7.05, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv Anonymkode: bda9d...a2f Tenker at andre er mer godtroende enn meg når jeg leser slikt som dette i alle fall.
Jerry Lee Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 En eks ble overmåte..eh..kåt ved fullmåne. Er det vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå