Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? :) Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv :laugh:

Anonymkode: bda9d...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem?

Skrevet
44 minutter siden, linsejesus skrev:

Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem?

Det hørtes fint ut :) Jeg vasker dem under vann ja, og legger dem nærme månelyset.

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Jeg kun nyter det å se på fullmånen i sitt vakre lys. Tenker ikke på så mye spesiellt, men beundrer synet av full måne. 

Skrevet

Jeg ofrer nyfødte kattunger til Jehova ved fullmåne,  tar livet av de ved å vrenge de og tre de på fingrene mine.. 10 stk må til. Så onanerer jeg.

Så lenge jeg fortsetter med dette vil KrF holde seg over sperregrensen. 

Anonymkode: 411be...e6a

• Liker 1
Skrevet

ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg :)

Skrevet
På 20.10.2016 den 9.03, lokmeister2016 skrev:

ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg :)

Hvordan renser du rommet ditt? :)

Skrevet

Ved fullmåne er et spesielt dyr alltid i tankene mine, og det er ikke varulven. 

Anonymkode: 79190...1a1

Skrevet

man renser rommet med salvie :) og røkelse :) også skal man visualisere at man fjerner all negativ energi :)

Skrevet

Høres hyggelig ut. Jeg tror ikke på noe som helst av spirituelle ting, men har en sterk estetisk sans i form av følelser om du skjønner. Så jeg liker å være våken lenge og gå tur om natten hvis det er fullmåne og fint vær. Helst være alene.

Anonymkode: 7bf25...f47

Skrevet
På 18.10.2016 den 7.05, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? :) Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv :laugh:

Tenker at andre er mer godtroende enn meg når jeg leser slikt som dette i alle fall.

Skrevet

En eks ble overmåte..eh..kåt ved fullmåne.  :sjenert:

Er det vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...