Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt i det siste, og lurer på om jeg er en snill/bra person... Hvordan er man snill? Hva gjør at et menneske er en bra person? Kan noen nevne noen kriterier er dere snille

Anonymkode: edfb5...6a9

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

En snill person har omsorg, respekt og empati for andre mennesker, og er i stand til å sette andres behov foran sine egne. En snill person gir også ofte mye av seg selv, og jeg tror mennesker som er glade og "jevne" i humøret, ofte blir oppfattet som snille. Ærlighet og integritet er også egenskaper jeg forbinder med å være et godt /bra menneske.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om å være snill, men jeg prøver være rettferdig. Om andre oppfører seg bra, så gjør jeg det også. Om noen prøver bruke meg som dørmatte, gidder jeg ikke hjelpe dem. Osv

Anonymkode: ebb96...2ab

Skrevet
12 timer siden, Nanne70 skrev:

En snill person har omsorg, respekt og empati for andre mennesker, og er i stand til å sette andres behov foran sine egne. En snill person gir også ofte mye av seg selv, og jeg tror mennesker som er glade og "jevne" i humøret, ofte blir oppfattet som snille. Ærlighet og integritet er også egenskaper jeg forbinder med å være et godt /bra menneske.

Du beskrev nettopp meg, men jeg har berg og dalbane humør og er absolutt ikke glad jevn hele tiden hahaha

Anonymkode: 13647...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...