AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har tenkt litt i det siste, og lurer på om jeg er en snill/bra person... Hvordan er man snill? Hva gjør at et menneske er en bra person? Kan noen nevne noen kriterier er dere snille Anonymkode: edfb5...6a9
Gjest Nanne70 Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 En snill person har omsorg, respekt og empati for andre mennesker, og er i stand til å sette andres behov foran sine egne. En snill person gir også ofte mye av seg selv, og jeg tror mennesker som er glade og "jevne" i humøret, ofte blir oppfattet som snille. Ærlighet og integritet er også egenskaper jeg forbinder med å være et godt /bra menneske.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bryr meg ikke om å være snill, men jeg prøver være rettferdig. Om andre oppfører seg bra, så gjør jeg det også. Om noen prøver bruke meg som dørmatte, gidder jeg ikke hjelpe dem. Osv Anonymkode: ebb96...2ab
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 12 timer siden, Nanne70 skrev: En snill person har omsorg, respekt og empati for andre mennesker, og er i stand til å sette andres behov foran sine egne. En snill person gir også ofte mye av seg selv, og jeg tror mennesker som er glade og "jevne" i humøret, ofte blir oppfattet som snille. Ærlighet og integritet er også egenskaper jeg forbinder med å være et godt /bra menneske. Du beskrev nettopp meg, men jeg har berg og dalbane humør og er absolutt ikke glad jevn hele tiden hahaha Anonymkode: 13647...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå