AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hei! Merket noe rart når jeg var inne på Snapchat i stad. Jeg gikk inn på "legg til venner". Da kommer det opp mange forslag til venner jeg kan legge til, som begrunnelse står det enten "mange felles venner" eller "ny fra kontakter". Det rare er at mange av kjæresten min sine venner dukker opp, med navnet han har gitt dem. Som for eksempel "oda fra jobben" eller "Magnus klassekamerat". De kommer med begrunnelse "ny fra kontakter", men har dem ikke i kontakter og har ikke kontakt med dem på noen som helst måte. Mobilen min er helt ny og kjæresten min nekter for å ha gjort noe på den (koblet telefonene sammen og liknende). Noen som vet hvorfor det er slik?? Hvordan endre det ? Skummelt.. Anonymkode: 4f3d9...691
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 De har vel noen snuskete algoritmer. De lager jo statistikk på alt du gjør og har konkludert med at dere to er kjærester. Og derfor får du hans venner som forslag. Om du ser i hans liste så vil du sikkert fine dine venner der. Anonymkode: 1afc6...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå